Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا امروز شاهد برگزاری چند دیدار مختلف در کشور‌های انگلستان ، ایتالیا و فرانسه خواهد بود.

در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ جزیره که از دو روز پیش آغاز شده است امروز در یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین مصاف‌ها تیم فوتبال منچستر یونایتد در خانه از برنلی پذیرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ در آخرین دیدار ایشان در هفته گذشته با نتیجه دو بر صفر مقابل لیورپول صدرنشین این رقابت‌ها شکست خوردند تا شرایط خوبی نداشته باشند، آن‌ها البته به نسبت به ابتدای فصل نتایج بهتری می‌گیرند و حالا با ۳۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار دارند. انتظار می‌رود دیدار امشب برای شاگردان سولسشر خیلی سخت نباشد، زیرا برنلی این روز‌ها با ۲۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد و نتایج خیلی خوبی هم کسب نمی‌کند. این بازی از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه به وقت تهران پگیری می‌شود

تیم فوتبال تاتنهام هم در دیگر دیدار از ساعت ۲۳ میزبان نوریچ است این دیدار هم برای شاگردان مورینیو بسیار مهم است، زیرا سفیدپوشان لندنی این روز‌ها با ۳۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند و بخت آن را دارند تا در صورت برد در این دیدار و ناکامی حریفان حتی به رتبه پنجم جدول رده بندی هم برسند. نوریچ حریف چندان مشکلی برای سفیدپوشان لندنی نیست و آن‌ها این روز‌ها با ۱۷ امتیاز در جایگاه بیستم جدول رده‌بندی قرار دارند و شرایط اصلاً خوبی ندارند.

تیم رده سومی لستر سیتی هم در دیگر دیدار مهم امشب میزبان وستهامی‌ هستند که این روز‌ها با ۲۳ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و حریف چندان سخت و مشکلی برای لستری‌ها حساب نمی‌شود. این دیدار هم از ساعت ۲۳ به وقت تهران پیگیری می‌شود.

رقابت‌های کوپا ایتالیا یا جام حذفی ایتالیا هم امشب شاهد برگزاری  دیداری بسیار مهم خواهد بود که در آن تیم فوتبال یوونتوس از رمی‌ها پذیرایی خواهد کرد. شاگردان ساری که در فصل گذشته این رقابت‌ها برخلاف سه سال قبل آن نتوانسته بودند قهرمان شوند حالا امیدوارند تا با کنار زدن رم به نیمه نهایی برسند. راه راه پوشان تورین در ۲۳ مسابقه قبلی دو تیم ۱۲ بار برنده بودند پنج بار به تساوی رسیدند و تنها در شش بازی مقابل رم شکست خوردند. شاگردان ساری در آخرین مصاف شان با تیم فوتبال رم که دقیقاً ۱۰ روز پیش و در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا انجام شد موفق شدند در ورزشگاه المپیک شهر رم با نتیجه دو یک برنده بازی باشند.

یوونتوس پیش از رسیدن به این مرحله اودینزه را با ۴ گل شکست داده و  رم هم با نتیجه ۲ بر صفر از سد پالرمو گذشته است، برنده این بازی باید مقابل برنده دیدار تیم‌های لاتزیو و ناپولی بازی کند.

جدال تیم‌های یوونتوس و رم همواره در سال‌های گذشته از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و به نوعی از مصاف‌های دیدنی قدرتمندان ایتالیایی محسوب می‌شده است این بازی هنوز هم با وجود آنکه رم دیگر قدرت سابق را ندارد و در عوض یوونتوس بسیار قدرتمندتر از گذشته است همچنان جذاب و دیدنی است مخصوصا آنکه این دیدار قرار است در جام حذفی برگزار شود و طبیعتاً شرایط این رقابت هم بدین صورت خواهد بود که پیش‌بینی در آن حتی اگر یک تیم قدرتمندبا تیم ضعیفی روبرو شود هم امکان پذیر نیست. این دیدار از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران انجام خواهد شد.

رقابت‌های فوتبال امشب در فرانسه مشاهده یک دیدار دیدنی دیگر در لیگ کاپ فرانسه یا همان جام حذفی این کشور خواهد بود جایی که تیم‌های فوتبال رنس و پاری‌سن‌ژرمن به مصاف یکدیگر می‌روند قطعاً این دیدار با توجه به شرایط دو تیم سخت و مشکل نخواهد بود و انتظار می‌رود تا یاران نیمار بتوانند به آسانی برنده این بازی باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ جزیره جام حذفی ایتالیا جام حذفی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم

سرمربی یوونتوس گفت تیمش شایسته رسیدن به فینال کوپا ایتالیا بوده است. 

یوونتوس در این فصل سری آ فقط تا نیم فصل توانست برای اسکودتو تلاش کند و بعد کاملا از صدر جدول دور ماند و اکنون فقط به سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار است. با این حال، آنها با برتری در مجموع بازی رفت و برگشت مقابل لاتزیو، جواز حضور در فینال کوپا ایتالیا را به دست آوردند.

ماسیمیلیانو الگری پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

مسابقه ای بود که باید در آن زحمت می کشیدیم و می دانستیم این طور خواهد بود؛ مخصوصا بعد از آنکه گل اول را خیلی زود روی یک ضربه شروع مجدد خوردیم. چند شانس گلزنی با برمر و ولاهوویچ داشتیم. در نیمه دوم هم خطر تسلیم شدن وجود داشت اما بعد از نظر بدنی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی داشتیم. بازی آسانی نبود زیرا وقتی نیمه دوم خیلی زود روی ضدحمله گل دوم را خوردیم، ممکن بود تیم فرو بریزد. 

فینال کوپا ایتالیا 15 می برگزار می شود. حریف یوونتوس یکی از بین آتالانتا یا فیورنتینا خواهد بود و قهرمانی در این رقابت ها باعث حضور در سوپرجام ایتالیا نیز خواهد شد:

رسیدن به فینال هرگز آسان نیست. در سه سال اخیر ما دو بار به فینال کوپا ایتالیا رسیده ایم. حالا باید روی سری آ تمرکز کنیم زیرا هنوز سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی نکرده ایم و آخر هفته یک بازی رو در رو مقابل میلان داریم. 

الگری در ثانیه های پایانی به شدت عصبانی بود و حتی پیش از سوت پایان در راه تونل خروجی بود:

در حال حاضر بازی های یوونتوس اهمیت و معنای زیادی دارند و به دلایل مختلف ما طی یک سال و نیم اخیر در چنین بازی هایی خوب بازی نکرده ایم. فصل گذشته، فقط ایده آلی نبود زیرا اتفاقات خارج از زمین زیادی وجود داشت. این فصل ما در حال جنگیدن بودیم، البته نه جنگ، اما تا ژانویه در کنار اینتر حرکت کردیم و بعد فرو ریختیم. دو ماه اخیر فشار زیادی را متحمل شده ایم. در سری آ امتیازات کمی گرفته ایم اما هنوز فرصت داریم تا سهمیه را قطعی کنیم و به فینال کوپا ایتالیا رسیده ایم. 

روی گل اول لاتزیو، ساندرو کاملا مقابل حریف بازنده بود و روی گل دوم نیز برمر دچار اشتباه شد:

کاملا آگاه بودیم اگر در این بازی حذف شویم، برای بازی با میلان آثار مخربی از نظر روانی روی ما خواهد داشت. طفره نرویم، فشار در یوونتوس بسیار زیاد است و این یک آزمایش برای این بچه ها بود. آنها در بازی ماندند، در نیمه دوم پیشرفت کردند و ما مرتکب اشتباه شدیم اما موقعیت های مهمی هم خلق کردیم. با وجود آنکه لاتزیو امشب بازی خوبی انجام داد، فکر می کنم در مجموع بازی رفت و برگشت ما شایسته رسیدن به فینال بودیم. 

کنان ییلدیز برای ورود به زمین به کنار زمین آمد اما به نیمکت بازگشت و وه آ به زمین رفت. همچنین کیه زا با وجود آنکه شب خوبی نداشت، تا پایان در بازی بود:

کیه زا بازیکنی است که شاید به نظر برسد 70 دقیقه از جریان بازی خارج است و بعد در یک ثانیه کل بازی را تغییر می دهد. 

الگری تاکید دارد اهداف یوونتوس در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان و همچنین کوپا ایتالیا بوده و در راه رسیدن به آنهاست. با این حال رسانه های ایتالیایی کاملا مطمئن هستند او در پایان فصل اخراج می شود. الگری در پایان مصاحبه اش گفت:

این فینال همچنین به معنای حضور در سوپرجام ایتالیا است که از نظر مالی برای باشگاه مهم است. انتقادها همیشه اطراف یوونتوس هستند اما تقصیر خودمان است که نیم فصل اول فوق العاده ای داشتیم که هیچ کس انتظارش را نداشت. در آن مقطع مردم فکر می کردند می توانیم با اینتر برای اسکودتو بجنگیم اما من نگران این بودم که ممکن است در نیم فصل دوم به مشکل بخوریم. ما یک مزیت بزرگ داشتیم و از نظر ذهنی بهتر است آن را رها کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو