Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم استقبال از ورود پیکر ۱۶۷ شهید دفاع مقدس به کشور که قرار بود ۹ بهمن ماه در استان خوزستان برگزار شود به تعویق افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام ستاد کل نیروهای مسلح مراسم تشییع پیکر ۱۶۷ شهید دوران دفاع مقدس که قرار بود که روز سه‌شنبه نهم بهمن‌ماه با استقبال مردم آبادان و خرمشهر وارد خاک کشور شوند، به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اعلام سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، با اعلام خبر ورود پیکر ۱۶۷ شهید دوران دفاع مقدس به خاک کشور از طریق آبراه اروند، گفته بود که در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، پیکر این شهدا ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه نهم بهمن‌ماه، با استقبال مردم آبادان و خرمشهر وارد خاک کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه پیکر این مطهر شهدا در جنوب عراق و استان‌های بصره و میسان کشف شده است، اظهارکرد: این شهدا مربوط به عملیات‌های محرم، والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای ۴ و ۵، بیت‌المقدس ۷ و تک‌های دشمن در روزهای پایانی جنگ هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از خارج کردن پیکر ۳۵ شهید دیگر از یک گور جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، با کشف پیکر این ۳۵ شهید، شمار پیکرهای کشف شده از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر افزایش یافت.

روز گذشته نیز پیکر ۷۳ شهید دیگر از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر خارج شد.

در حالی که خبر کشف گورهای دسته جمعی در نزدیکی مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس باعث شد برگ دیگری از جنایات رژیم صهیونیستی آشکار شود سازمان ملل بدون محکوم کردن تل آویو تنها به ابراز نگرانی بسنده کرد.

نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شناسایی کردند.

سلامه معروف مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از احتمال وجود ۷۰۰ شهید در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است