Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@16:28:30 GMT

پیروزی ثانیه آخری حریف سپاهان با گل مرد سال آسیا

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۵۳۵۰

پیروزی ثانیه آخری حریف سپاهان با گل مرد سال آسیا

تیم فوتبال السد در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ ستارگان قطر برابر حریف خود در لحظات پایانی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، شب گذشته تیم‌ السد مهمان تیم رده دهمی  الخور بود که موفق شد در نهایت به پیروزی 2 بر یک دست یابد.

در این دیدار ابتدا این الخور بود که با گل تیاگو بِزِرا در دقیقه 4 از حریف قدرتمند خود پیش افتاد اما السد بعد از گذشت نیم ساعت از بازی، گل تساوی را توسط تائه هی نام به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

السد که نمی‌خواست امتیازات کامل این دیدار معوقه را از دست دهد در نیمه دوم فشار زیادی برای زدن گل برتری آورد و در نهایت و در آخرین ثانیه‌های بازی در دقیقه 96 موفق شد توسط اکرم عفیف، وینگر چپ خود که امسال مرد سال آسیا شد گل دوم و پیروزی بخش را به ثمر برساند.

گفتنی است السد با این پیروزی 24 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند، شاگردان ژاوی با صدر جدول و الدحیل فاصله‌ای 6 امتیازی دارند و باید دید آیا السد می‌تواند در کورس قهرمانی به الدحیل برسد یا خیر.

تیم فوتبال السد قطر یکی از حریفان سپاهان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا است، رقابت‌هایی که تیم فوتبال سپاهان امکان دارد به دلیل سلب میزبانی تیم‌های ایرانی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، از شرکت در آن کناره گیری کند.

کد خبر 406917

منبع: ایمنا

کلیدواژه: السد لیگ ستارگان قطر تیم فوتبال سپاهان لیگ قهرمانان آسیا 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز پنجشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ در نخستین دیدار خود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا (انتخابی جام‌جهانی) به مصاف افغانستان رفت و توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را از پیش‌رو بردارد.

تیم ایران بازی را با ترکیب باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی آغاز کرد. شاگردان وحید شمسایی از همان ابتدا روش تهاجمی را برابر حریف سخت‌کوش خود در پیش گرفتند، اما کار دشواری مقابل رقیب داشته و در نیمه نخست تنها به یک گل توسط مهدی کریمی دست یافتند.

در ابتدای نیمه دوم، سعید احمدعباسی پس از توپ‌ربایی از بازیکن حریف و با حرکتی تماشایی، دومین گل ایران را به ارمغان آورد. در ادامه کار هماهنگ بازیکنان ایران موجب شد تا احمدعباسی، دومین گل خود و گل سوم ایران را ثبت کند.

سپس مهران غلامی یکی از گل‌های خورده حریف را جبران کرد. در ادامه بازیکنان افغانستان چند حمله همه جانبه را طراحی کردند که تبدیل به گل نشد.

در نهایت تیم ایران در این بازی به برتری سه بر یک رسید تا کارش را در جام ملت‌های آسیا با پیروزی آغاز کند.

در دیگر دیدار گروه D، کویت و بحرین دیگر همگروهی‌های ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به مصاف هم می‌روند.

برنامه دیگر دیدارهای تیم ملی فوتسال ایران به شرح زیر است:

شنبه ۱ اردیبهشت

بحرین - ایران / ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت

ایران - کویت / ساعت ۱۷:۳۰

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • «دروم» پیروزی ناصر علیزاده در بیشکک قرقیزستان
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان