Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:35:17 GMT

پروازهای صبح امروز فرودگاه شهدای ایلام لغو شدند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۵۳۶۱

پروازهای صبح امروز فرودگاه شهدای ایلام لغو شدند

در پی بارش سنگین برف در استان ایلام، کلیه پروازهای صبح امروز فرودگاه شهدای ایلام لغو شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، پروازهای نوبت صبح فرودگاه شهدای ایلام در مسیر‌های ایلام-تهران-ایلام و مشهد-ایلام-مشهد به دلیل بارش سنگین برف و نبود دید کافی لغو شدند.

گفتنی است، پیشتر کلیه مقاطع تحصیلی و آموزشی شهرستان ایلام بجز مقاطعی که امتحان نهایی دارند در نوبت صبح تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شب گذشته بارش سنگین برف در سطح استان ایلام آغاز شده است و تاکنون نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/9708

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام بارش فرودگاه برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام

تین نیوز

مدیرعامل فرودگاه امام با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای پذیرش بدرقه کنندگان و استقبال کنندگان از حاجی ها نداریم، گفت: ظرفیت پارکینگ ترمینال سلام آمادگی پذیرش 10 هزار خودرو را دارد و در این زمینه هم مشکلی نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سعید چلندری درباره انجام پروازهای حج از فرودگاه امام اظهار داشت: پروازهای حج عمره مفرده از روز گذشته پس از 9 سال وقفه از فرودگاه امام آغاز شد و پروازهای رفت تا سیزدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: 2  هزار و 680 زائر با 11 پرواز از فرودگاه امام عازم عربستان می شوند. پروازهای برگشت هم از 13 اردیبهشت آغاز و تا 23 اردیبهشت برقرار می شود و در مجموع برای عمره مفرده از/به فرودگاه امام 22 پرواز انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی افزود: نیمی از پروازهای حج عمره مفرده با جابه جایی زائران 8 استان از فرودگاه امام انجام می شود و 50 درصد پروازهای عمره مفرده هم از سایر فرودگاه های کشور برقرار خواهد شد.

چلندری با اشاره به برنامه پروازهای زیارتی فرودگاه امام گفت: از 23 اردیبهشت ماه هم پروازهای حج تمتع از فرودگاه امام خمینی آغاز خواهد شد که احتمالا بین 30 تا 35 روز به طول بینجامد اما هنوز سازمان حج و زیارت جزییات تعداد حاجی ها و برنامه پروازی برای عملیات حج امسال را به بخش هوایی و فرودگاه امام اعلام نکرده است. همچنین پروازهای اربعین هم با فاصله یک ماهه بعد از انجام پروازهای حج تمتع پروازهای اربعین آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام پروازهای زیارتی از جمله حج عمره مفرده، تمتع و اربعین فقط از ترمینال سلام فرودگاه امام انجام می شود، از سال 1401 پروازهای حج تمتع از ترمینال سلام انجام می شوند که امسال پروازهای حج عمره هم به آن اضافه شد، اظهار داشت: از سایر ترمینال های فروگاه حضرت امام هیچ یک از پروازهای زیارتی انجام نمی شود و از مسافران سفرهای زیارتی خواهشمند هستیم که به ترمینل سلام مراجعه کنند و به اشتباه به سایر ترمینال های فرودگاه امام نروند تا منجر به اتلاف وقت شود.

وی تاکید کرد: زیرساخت های استاندارد ترمینال سلام آمادگی انجام روزانه 100 پرواز را دارد و در روزهای پیک هم امکان برقراری 140 پرواز از ترمینال وجود دارد و با هیچ مشکلی برای تراکم پرواز و مسافر در این ترمینال مواجه نیستیم.

وی با بیان اینکه با هیچ محدودیتی برای پذیرش بدرقه کنندگان و مستقبلین از حاجی ها نداریم و از حضور مردم برای بدرقه کردن زائران خانه خدا و استقبال آنها از حاجی ها استقبال می کنیم، گفت: ظرفیت پارکینگ ترمینال سلام آمادگی پذیرش 10 هزار خودرو را دارد و در این زمینه هم مشکلی نیست. اگر سازمان حج به مردم توصیه می کند که از بدرقه و استقبال از حاجی ها در فرودگاه ها خودداری کنند به این دلیل است که سایر فرودگاه های کشور فضای محدودی دارند اما این شامل فرودگاه امام نمی شود چراکه ترمینال سلام اختصاصا برای پروازهای زیارتی طراحی و ساخته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در دوم اردیبهشت
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت