Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۶ نفر در ماجرای شکستن سد در سال گذشته در برزیل به ارتکاب قتل محکوم شدند.

سال گذشته یک سد در برزیل شکست و آب پشت آن در مناطق مسکونی جاری شد. به علت شکسته شدن این سد مخصوص فعالیت‌های معدنی، ۲۵۰ نفر جانشان را از دست دادند.

دادگاهی در برزیل از یک سال پیش رسیدگی به این پرونده را شروع کرد تا مقصران این رویداد شناسایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام روز گذشته شانزده نفر در این دادگاه به ارتکاب قتل محکوم شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل آمریکای لاتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان

تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد قاتل مرد جوانی که جسدش در کنار خیابان رها شده بود، مرد سابقه‌داری است که دو روز قبل از زندان آزاد شده بود.

به گزارش مشرق، ۲۶ فروردین امسال، دو مرد موتورسوار در مقابل بیمارستانی در جنوب تهران توقف کرده و مردی را که زخمی شده بود همانجا رها کردند. رهگذران با مشاهده مرد زخمی رها شده در نزدیکی بیمارستان، به اورژانس خبر دادند.

بدین ترتیب مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد اما لحظاتی بعد جانش را از دست داد.

گزارش این جنایت به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد و در تحقیقات اولیه بازپرس جنایی دستور شناسایی هویت مقتول و موتورسواران را صادر کرد.در بررسی شماره پلاک موتور سیکلت، هویت مالک موتور به نام شهاب شناسایی شد. در ادامه شهاب بازداشت شد و در تحقیقات گفت: بابک یکی از دوستانم است که مدت‌ها قبل به خاطر سرقت منزل به زندان افتاد. دو روز قبل از جنایت بابک آزاد شد، او روز جنایت با من تماس گرفت و از من خواست خودم را فوراً به او برسانم.

او ادامه داد: وقتی به نزد بابک رفتم با بدن نیمه‌جان مردی مواجه شدم. آنها با هم اختلاف داشتند و ظاهراً روز حادثه باهم درگیر شدند و بابک با چاقو او را زده است، من هم با کمک بابک او را به بیمارستان بردیم. من در قتل نقشی نداشتم.

با شناسایی هویت عامل جنایت، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای بازداشت متهم ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • ارتکاب قتل در روز دوم آزادی از زندان
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • توسعه و اصلاح بیش از ۴۷ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر قم
  • آتش سوزی عطر فروشی در ارومیه مربوط به سال گذشته است