Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:17:34 GMT

یک هزار واحد تولیدی به چرخه تولید کشور بازگشتند

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۵۴۵۱

یک هزار واحد تولیدی به چرخه تولید کشور بازگشتند

 محسن صالحی‌نیا شامگاه سه شنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید منطقه جنوب کرمان افزود: بیش از ۸۴۰ شهرک صنعتی در سراسر کشور فعال است که ۴۴ هزار و ۹۰۰ واحد در این شهرک‌ها فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: استان کرمان ۴۲ شهرک و ناحیه صنعتی دارد که ۴.۷ درصد شهرک‌های صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.

صالحی‌نیا تصریح کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمان ۳۴ هزار و ۷۰۰ طرح، زمین در اختیار گرفته‌اند که این آمار بسیار خوبی برای این استان در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: شاخص اشتغالزایی طرح‌های شهرک‌های صنعتی استان کرمان در مقایس کشوری ۴ درصد است.

وی به سفر خود به شهرستان‌های منوجان، قلعه‌گنج، عنبرآباد و جیرفت اشاره کرد و گفت: در این شهرستان‌ها از شهرک‌ها و نواحی صنعتی بازدید و مشکلات این مناطق را بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه در سفر به جنوب کرمان چند طرح زیرساختی و صنعتی به بهره برداری رسید، افزود: امروز شاهد افتتاح ۲ واحد صنعتی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از ۶۰ نفر بودیم.

صالحی نیا ادامه داد: این طرح‌ها با تلاش بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیدند.

وی همچنین به مصوبات نشست کارگروه رفع موانع تولید منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد هماهنگی‌های لازم برای ایجاد شهرک صنعتی در فاریاب فراهم شود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور افزود: گازکشی به نواحی صنعتی، ارتقاء رده زیست محیطی شهرک‌های صنعتی، راه اندازی تسویه خانه در شهرک‌های صنعتی و اعطای تسهیلات ویژه به متقاضیان سرمایه گذاری در جنوب کرمان از جمله مصوبات این سفر بود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر یکروزه خود به جنوب استان کرمان ۲ طرح صنعتی را افتتاح کرد.

جنوب استان کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر تشکیل شده است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اشتغال زایی كرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اشتغال زایی كرمان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اشتغال زایی كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف یوسفی اظهار کرد: سال گذشته ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در استان مرکزی صادر شد و تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست و تداوم آلودگی، به مقام‌های قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از پایش واحدهای صنعتی و تولیدی، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده است، افزود: پایش‌های محیط زیست از واحدهای صنعتی در ایام نوروز تشدید می‌شود و انتظار است همه واحدهای صنعتی و تولیدی این استان ضوابط زیست‌محیطی را برای افزایش سلامت عمومی رعایت و در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه پارسال ۳۱۷۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی مورد پایش قرار گرفتند، ادامه داد: قانونگذار پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست، را جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست پیش‌بینی کرده و رعایت ضوابط محیط زیستی یکی از شروط اصلی و لازم تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 6063358

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی