Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سردار سلیمانی تمام سخنان خود را در یادواره شهدا عنوان می‌کرد، به دشمنان در یادواره‌های شهدا می‌تاخت، به دوستان در یادواره شهدا تذکر می‌داد و حاج قاسم مبتکر ایجاد این کنگره‌های شهدا در کشور بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی مراسم در گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی استان در مسجد النبی (ص) دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار کرد: مجلس شهیدان، مجلس فتوحات انقلاب اسلامی است و ما در چنین جلساتی جز عزت، مردانگی، شرف و بزرگی نمی‌بینیم که اینها به عنوان خوبی‌هایی قلمداد می‌شود که می‌تواند انسان را به سعادت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان داشت: شما فرهیختگان دانشگاهی فرماندهان جنگ نرم هستید و از شما انتظار می‌رود در این جبهه فعال و پویا باشید.

یار دیرین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه کرد که حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) کلیدی‌ترین سخنان خود پیرامون شهادت حاج قاسم سلیمانی را در خطبه‌هایی گفتند که در حکم نماز است.

وی با اشاره به مکتبی بودن شهدای مقاومت افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس را نباید یک فرد دید بلکه این شهدای بزرگوار یک مکتب هستند.

* حاج قاسم مبتکر ایجاد این کنگره‌های شهدا در کشور بود/  سردار سلیمانی از امام جامعه جلو نزد و عقب نیافتاد که مصداق بازر ولایتمداری بود

معروفی بیان داشت: شهید سلیمانی سربازی خوب برای اسلام و بنده‌ای ناب برای خداوند متعال بود که به حقش یعنی شهادت رسید، او در راه دفاع از اسلام انقلاب به درستی پیش رفت، از امام جامعه جلو نزد و عقب نیافتاد که مصداق بازر ولایتمداری بود.

وی گفت: بارها گفتم طی سال‌ها رفاقت با حاج قاسم هیچ وقت ندیدم نماز شب شهید سلیمانی قطع شود، آنهم نه نماز شبی عادی، نماز شب‌های او با ناله و اشک و اندون به درگاه خدا بود.

همرزم شهید سلیمانی تاکید کرد: در کجای دنیا سراغ دارید یک سرلشکر نظامی یک عارف حقیقی باشد؟ او در مکاتبات خود به نیروهایش با رفاقت و صمیمیت قلم می‌زد.

وی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تمام سخنان خود را در یادواره شهدا عنوان می‌کرد، به دشمنان در یادواره‌های شهدا می‌تاخت، به دوستان در یادواره شهدا تذکر می‌داد و حاج قاسم مبتکر ایجاد این کنگره‌های شهدا در کشور بود.

* امروز زمان جهاد و مقابله با دشمن در فضای مجازی است/ دشمن در پی دور کردن فرهنگ ایثار و شهادت از ماست

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن اشاره به رسالت قشر فرهیخته در جنگ نرم با دشمنان تصریح کرد: جهاد فقط جنگیدن در عرصه‌های نظامی با اشرار و دشمنان نیست و امروز زمان جهادی دیگر یعنی مقابله با دشمن در فضای مجازی است که در پی دور کردن فرهنگ ایثار و شهادت از ماست.

وی در پایان گفت: شهید سلیمانی که عصاره جبهه حق و امت ایران اسلامی بود و به دست شقی‌ترین انسان‌های روی زمین به شهادت رسید و امروز دنیا شهید سلیمانی که مایه افتخار ماست را می‌شناسد.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان سردار معروفی حسین معروفی مسجد النبی ص دانشگاه علوم کشاورزی منابع طبیعی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان

در این مراسم که با هماهنگی سپاه شهرستانی در مسجد علی بن ابیطالب ع سراوان  برگزار شد به نقش شهید حجازی و دیگر سرداران رشید اسلام در مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام و مسلمین پرداخته شد.

 سردار شهید حجازی همچون سردار رشید اسلام سردار سلیمانی دارای شخصیتی انقلابی و پیرو ولایت فقیه و در میدان نبرد با دشمن خستگی ناپذیر بودند که در راه جهاد برای اسلام و مسلمین به شهادت رسیدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان