Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چند هیأت ریسه از ذکر نام گزینه اصلی هدایت تیم ملی طفره می رود و خود دایی هم مدعی است که هیچ مذاکره ای با فدراسیون نداشته اما کیست که نداند علی دایی از همیشه به میراث کی‌روش نزدیک‌تر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قبل از جام جهانی خیلی شایعات داغ بود. این شایعات هم حکایت از آن داشت که بعد از کارلوس کی‌روش نیمکت تیم ملی ایران به علی دایی می‌رسد ولی فدراسیون با کی‌روش تمدید کرد و او تا پایان جام ملت‌های آسیا هم روی نیمکت ایران نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جدایی کی‌روش، فدراسیون ویلموتس بلژیکی را انتخاب کرد ولی او خیلی زود بر سر مسائل مالی با فدراسیون به مشکل خورد تا در پایان دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی از هدایت تیم ملی،کنار برود.

حالا گفته می‌شود علی دایی که در تمام این سال‌ها حامی شماره یک تیم ملی بوده به نیمکت این تیم نزدیک شده است. ملی‌پوشان هم برای حضور دایی روی نیمکت تیم ملی چراغ سبز نشان داده‌اند.

علی دایی قبل از جام جهانی حتی به اردوی تیم ملی،در ترکیه رفت و با کی‌روش و بازیکنانش دیدار داشت. وقتی همانجا در کمپ باشگاه بشیکتاش از دایی سؤال شد آیا قرار است سرمربی تیم ملی شود؟ پاسخ داد:

«نه خبری نیست.»

ولی کی‌روش حرف مهمی زد:

«علی یک درخواست از تو دارم. من مجموعه‌ای در ایران ساختم به اسم پک. این میراث من برای فوتبال ایران است. بعد از خودم، میراث بزرگم را به تو می‌سپارم. دوست دارم از این میراث مراقبت کنی و اجازه ندهی دست نااهلان بیفتد. این مرکز تمرینی باید در اختیار بازیکنان تیم‌های ملی باشد و از آن فقط استفاده فوتبالی شود نه استفاده دیگر. مطمئنم بهترین کسی هستی که می‌توانی آن را حفظ کنی.»

دایی همانجا به کی‌روش گفته بود دوست دارد او بماند ولی اگر رفت، همه جوره از میراثش حمایت می‌کند.
حالا به نظر می‌رسد علی دایی از همیشه به میراث کی‌روش نزدیکتر است. البته مسائلی غیرورزشی سد راه معرفی او به عنوان سرمربی جدید تیم ملی قرار دارد که هفته ها معرفی او را عقب انداخته با این حال دایی بیش از گذشته به نیمکت تیم ملی نزدیک است.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دایی ویلموتس علی دایی تیم ملی دایی علی دایی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمارت کلاه فرنگی آباده در چند قدمی بازگشایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، شهردار آباده گفت: مرمت اثر تاریخی عمارت کلاه فرنگی با هزینه ۲ میلیارد تومان تا پنج ماه دیگر به پایان می‌رسد.
مهدی شاکر افزود: بارش‌های مختلف و موضوعات جوی که در این شهرستان رخ داده سبب تخریب برخی از قسمت‌های این بنای تاریخی شده است.
وی بیان کرد: اثر تاریخی کلاه فرنگی قرار است نیمه دوم امسال در آباده بازگشایی شود.
این اثر تاریخی سال ۱۳۷۹ به شماره ۳۴۰۸  در فهرست  آثار ملی به ثبت رسیده است.

شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بایدن: آدمخوار‌ها دایی ام را خوردند (فیلم)
  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • عمارت کلاه فرنگی آباده در چند قدمی بازگشایی
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی