Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس حاج کناری همزمان با آغاز نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به خبرنگار مهر گفت: از امروزچهارشنبه اردوی آزادکاران منتخب برای رسیدن به ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا آغاز می شود که این تمرینات در دو مرحله تا زمان اعزام به این مسابقات پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت تمام بچه ها مطلوب و امیدوارکننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال محل برگزاری اردو از خانه کشتی به مجموعه انقلاب تهران با تنوع برای اردونشینان همراه بوده است. البته برخی کاستی ها از جمله وضعیت تغذیه بچه ها نسبت به خانه کشتی وجود دارد اما برپایی اردو در مجموعه انقلاب مزیت های مختلفی دارد که نسبت به کاستی ها بسیار بیشتر است. ما در این مکان به راحتی دسترسی به امکانات لازم و مجهز برای تمرینات داریم و همچنین پزشکان متخصص و فیزیوتراپ های مجرب هم در کنار ما هستند که این مساله بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص عملکرد نفرات اعزامی به تورنمنت ایتالیا هم گفت: چهار آزادکار را در این رقابت ها به میدان فرستادیم که باید در ابتدا بگویم قرعه های بسیار سختی نصیب ملی‌پوشان ما شد. به ویژه در وزن بهنام احسان پور و یونس امامی که در نهایت باعث شد این نفرات موفق به کسب مدال نشوند. البته باید به امیرحسین زارع و محمدحسین محمدیان هم اشاره کنم که جانانه جنگیدند و کاری کردند کارستان.

حاج کناری افزود: زارع توانست بر حریفی غلبه کند و طلا بگیرد که حتی نام او هم باعث هراس بسیاری از مدعیان سنگین وزن است. این جوان مستعد و آینده‌دار توانست بلال ماخوف روس را با کوله برای از تجربه و عنوان شکست دهد و قهرمان شود. زارع آزادکار آینده داری است و باید مورد حمایت و توجه بیشتری قرار گیرد تا همچنان در این مسیر رو به رشد حرکت کند.

وی به کشتی های موفقت آمیز محمدیان هم اشاره کرد و گفت: محمدحسین در این تورنمنت توانست پس از سالها محرومیت و دوری از میادین رسمی خوش بدرخشد. او توانست در تمامی کشتی های خود با اختلاف بالای امتیازی و فنی نسبت به حریفان تا پای فینال بیاید و در نهایت قهرمان شود. او کشتی های بسیاری خوبی گرفت و نشان داد حتی سالها دوری از تیم ملی هم نتوانسته او را از رسیدن به اهدافش مایوس کند. امید و انگیزه محمدیان بسیار بالاست و من مطمدن هستم او می تواند با همین روند به روزهای طلایی و درخشانی در کشتی برسد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان گفت: یکی از نکاتی که ما در تورنمنت ایتالیا به خوبی شاهد آن بودیم و آنرا واقعا در عملکرد بچه ها حس کردیم، آغاز دیرهنگام تمرینات اردوی تیم ملی بود. البته این تاخیر هم به دلیل تعدد برنامه ها و رویدادهایی بود که اجازه نداد اردوی تیم ملی خیلی زودتر از این آغاز شود. به هر حال امیدوارم اردوهای تیم ملی همچنان طبق برنامه پیگیری شود تا تیم ملی بتواند در میادین پیش رو به اهداف و نتایجی که انتظار داریم دست یابد.

کد خبر 4831242 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد اردوی تدارکاتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس

علی داوودی در پایان تمرین روز گذشته تیم‌ملی از شرایط خودش و اردو حرف زد. وی اظهار داشت: شرایط تمرین خوب است و ما هم اردوی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. گروه ما ۱۰ روز دیگر به تایلند اعزام می‌شود که آخرین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک است. انشاالله بعد از این مسابقه آماده می‌شویم تا با تمام قدرت راهی المپیک شویم.

دارنده مدال نقره المپیک ادامه داد: المپیک مسابقه سختی خواهد شد، مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی این مسابقات شوم، اتفاقات خوبی را رقم خواهم زد.

داوودی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه مردم ایران گفت: آرزو می‌کنم برای بچه‌های وزنه‌برداری هم سال خوب و پر برکتی باشد. تمرین کردن در عید سخت است، اما همه بچه‌هایی که اینجا در اردو هستند هدف دارند و رسیدن به این هدف باعث شده تا آن سختی احساس نشود.

جام جهانی وزنه‌برداری به عنوان آخرین و مهمترین مرحله گزینشی المپیک پاریس روز‌های ۱۲ الی ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پوکت تایلند برگزار خواهد شد. مصطفی جوادی، رضا دهدار، آیت شریفی و علی داودی نفرات اعزامی تیم ملی مردان هستند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • تصویری عجیب از خطوط تلفن در آمریکا صد سال پیش!