Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین مجدمی فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان حوالی ساعت ۲ بامداد امروز بر اثر حمله مسلحانه افراد ناشناس مقابل منزل خود در شهرستان شادگان جان خود را از دست داد.

هنوز علت حمله این افراد به وی به صورت رسمی اعلام نشده است.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4832044

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان شادگان دارخوین بارش برف تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر قاسم سلیمانی شهرکرد ایلام دهه فجر قزوین گرگان سردار سلیمانی خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

طاهره عاشوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، اظهار کرد: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت از ویژه خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده استان گیلان در سطح استان برگزار شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره به بررسی ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکارهای حوزه جمعیت می‌پردازد، افزود: دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با محوریت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، چالش ضرورت توجه و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن آن در بین افکار عمومی است، ادامه داد: جمعیت در ساختارهای مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار است و از این حیث یکی از مهمترین و حساس‌ترین موضوعات حال حاضر بوده که باید برنامه‌ریزی های مدون صورت بگیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید در تبیین مساله جمعیت فعالانه وارد شده تا با فعالیت کنشگران آگاهی بخشی عمومی صورت بگیرد، بیان کرد: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده بنابراین جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مؤلفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان استان با همکاری ستاد خانواده و جمعیت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان دوره تربیت کنشگر جمعیت را با تعداد ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه مند و توانمند برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی گسترده و تبیین اهمیت جمعیت در بین افکار عمومی مهم و ضروری است که این دوره نیز با هدف آگاه سازی در گیلان برگزار شده است.

کد خبر 6088733

دیگر خبرها

  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد