Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان گفت: به دنبال بارش برف و باران گسترده در استان طی 72 ساعت اخیر (29 و 30 دی و اول بهمن) شاهد وقوع 13 فقره تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی کرمانشاه بودیم که نتیجه آن جان باختن یک تن و زخمی شدن 23 نفر دیگر بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: تغییر شرایط جوی و بارش برف و باران که طی روزهای اخیر در نقاط مختلف استان شاهد بودیم یکی از دلایل اصلی این تعداد سانحه رانندگی که منجر به کشته و زخمی شدن 24 نفر شده، بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی 48 ساعت اخیر به تناوب شاهد بارش برف در بیشتر نقاط استان بوده ایم به گونه ای که راه ارتباطی 60 روستا در پاوه، 25 روستا در جوانرود و تعدادی از روستاهای اسلام آبادغرب و گیلانغرب قطع شده است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: بارش شدید برف که هم اکنون در محور قلاجه به گیلانغرب شاهد ان هستیم باعث شده تا تردد بسیار کند و ان هم تنها با زنجیر چرخ انجام گیرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: تقریبا در همه گردنه ها شاهد بارش برف هستیم اما خوشبختانه هیچ راه اصلی بسته ای در کرمانشاه نداریم و کار برف روبی و هدایت خودروها توسط کارکنان راهداری و پلیس راه در حال انجام است.

وی با تاکید به رانندگان در خصوص همراه داشتن زنجیر چرخ، گفت: شرایط برخی محورها و گردنه ها به گونه ایست که ممکن است هر لحظه تردد در آنها تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

سرهنگ حیدری در پایان از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت اجبار به این کار حتما از سالم بودن لاستیک، وسایل گرمایشی و برف پاکن های خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سوخت کافی نیز همراه داشته باشند.

طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی از ظهر امروز (چهارشنبه) تا صبح فردا (پنجشنبه) بارش ها در نقاط مختلف استان که عمدتا نیز به شکل برف خواهد بود، تقویت می شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا کرمانشاه بارش برف برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه

گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان پاوه در استان کرمانشاه و شهرستان سروآباد در کردستان هر ساله به دلیل بارش سنگین برف حدود ۶ ماه از سال را مسدود می‌شود و بازگشایی آن توسط نیرو‌های راهداری از ۱۴ فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

فرهاد شهبازی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  اظهار داشت: بازگشایی این مسیر همه ساله در فصل بهار انجام می‌شود، زیرا به دلیل شرایط جوی موجود امکان برفروبی در فصل زمستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه در فصل زمستان به بیش از هشت متر می‌رسد، گفت: عملیات برفروبی این مسیر توسط نیرو‌های راهداری پاوه و شهرستان سروآباد به صورت همزمان انجام می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بیشترین مسافت این گردنه در شهرستان پاوه قرار دارد که عملیات برفروبی آن به اتمام رسیده است افزود: مسیر جاده تته در حدود ۲۱ کیلومتر طول دارد که ۱۷ کیلومتر در محدوده حوزه شهرستان پاوه و مابقی در شهرستان سروآباد قرار دارد و در دیگر ایام سال با مشرف بودن بر کشور همسایه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • لحظه وقوع صاعقه در آسمان روستای حصار به روایت تصاویر
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در جوانرود
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد