Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید تهرانی مقدم با بیان اینکه همسرم نسبت به تربیت دینی ارزش قائل می‌شد، گفت: یکی از فعالیت‌های شهید تهرانی مقدم عضویت در هیئت امنای مدرسه علمیه‌ای در تهران بود، با حجت الاسلام رضا فقیهی مدرسه علمیه‌ای تاسیس و به طلاب خانم خدمت رسانی می‌کردند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، الهام حیدری همسر شهید تهرانی مقدم در دیدار با آیت الله مصباح یزدی که شامگاه سه شنبه در سالن جلسات موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه علمیه تدریس می کنم و برایم افتخار است که زیر سایه حوزه علمیه خدمتگذاری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همسرم نسبت به تربیت دینی ارزش قائل می‌شد، افزود: یکی از فعالیت‌های شهید تهرانی مقدم عضویت در هیئت امنای مدرسه علمیه‌ای در تهران بود، با حجت الاسلام رضا فقیهی مدرسه علمیه ای تاسیس و به طلاب خانم خدمت رسانی می‌کردند.

همسر شهید تهرانی مقدم با آیت الله مصباح یزدی دیدار کردهمسر شهید تهرانی مقدم: همسرم خود را سرباز کوچک ولایت می دانستقم|"نیت و عمل خالص" مهم ترین ویژگی شهید تهرانی مقدم است

همسر شهید تهرانی مقدم بیان کرد: افرادی نظیر حاج حسن تهرانی مقدم به جایی رسیدند که به یقین به خاطر این بود که در محضر علمای بزرگی چون شما پرورش یافتند و سرباز ولایت شدند تا نهضتی که به دست امام راحل ایجاد شد تداوم داده و در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارند.

حیدری اخلاص در عمل از جمله خصوصیات شهید تهرانی مقدم برشمرد و عنوان کرد: سالیان سال با شهید سپهبد سلیمانی و شهید حاج احمد کاظمی سه دوستی بودند که لحظات و نفس آنها با یکدیگر بود، حاج احمد کاظمی و سردار بزرگ سلیمانی شب‌ها موقع استراحت به منزل ما می‌آمدند و درباره موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر می‌پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: ولایت مداری مهم‌ترین ویژگی شهید تهرانی مقدم بود، این شهید والامقام خود را سرباز کوچک ولایت می‌دانست و با روح بزرگ ولایت پیوند خورده بود و با ولایت انرژی می‌گرفت و زندگی کرد.

انتهای پیام/452/ز

R7854/P1549/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با هیأت علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان که با حضور جمعی از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهار کرد: همه این تلاش‌هایی که شما در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایتمداری حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) باشد زیرا امام زمان (عج) نوکری می‌پسندند که نوکر به‌روز حضرت باشد و به درد شرایط حال امت اسلام بخورد. از این حیث، شاید بتوان گفت که از نظر وجود اقدس امام عصر (عج)، یک طلبه سطح یک از یک عالم برجسته شأنیت بیشتری داشته باشد زیرا او متناسب با زمانه حال و شرایط موجود، خدمتی را به دین عرضه می‌کند که سایرین از آن غافل هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند؛ تا جایی که امروزه نه‌فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند. این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و مهدی صاحب الزمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان (عج) است

وی تصریح کرد: این تحلیل اساتید برجسته سیاست در نظام سلطه است که شیعه را همچون پرنده‌ای با دو بال نهضت حسینی و قیام مهدوی توصیف کرده و این دو مبنا را هدف قرار داده اند. بر همین اساس، هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این دو اصل بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت وجود اقدس امام زمان (عج) خواهد بود.

علم الهدی تأکید کرد: برادران عزیز، فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید. در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید و باید به هر ابزار ممکن در این دستگاه نوکری مؤثر داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این همان عرصه‌ای است که سربازی شما در دستگاه امام زمان (عج) با آن سنجیده خواهد شد؛ به طوری که اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی ابتر است و راه به جایی نخواهد برد.

وی بیان کرد: جامعة المصطفی العالمیه نیز یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشورهای عالم تسری پیدا کند بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست. جامعة المصطفی همان بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است و از این جهت، تلاش شما در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و موردعنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

گفتنی است که بیش از ۵۰ میلیون شیعه اثنی عشری و ۲۰۰ میلیون مسلمان اهل سنت علاقمند به اهل بیت (ع) در هندوستان زندگی می‌کنند و در ۱۰۰ مدرسه و حوزه علمیه هندوستان، سه هزار طلبه مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند.

دیگر خبرها

  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • چگونه طلبه شویم؟
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند