Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@09:33:35 GMT

استوکس کرار دوم نشود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۵۷۸۴

استوکس کرار دوم نشود

ستاره ایرلندی سابق تیم تراکتور تبریز در آستانه پیوستن به پرسپولیس تهران قرار دارد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در آستانه توافق با یکی از خارجی های خوب این چند وقت اخیر فوتبال ایران قرار دارد. مهاجمی از ایرلندجنوبی که سابقه حضور در تیم های سرشناسی همچون ساندرلند،شفیلدیونایتد،کریستال پالاس،سلتیک و بلکبرن را دارد و فصل قبل به واسطه حضور توشاک در تراکتور سر از قرمزهای تبریز درآورد و روزهای خوبی را در خط حمله این تیم سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتونی استوکس فصل قبل 23 بازی برای تراکتور انجام داد و 11 گل هم به ثمر رساند تا کیفیت فنی بالای خود را به اثبات برساند. کیفیتی که باعث شده تا حتی پس از حدود یک سال دور بودن او از فوتبال ایران،یک بار دیگر تیم های ایرانی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند. ابتدا شایعه حضور او در استقلال مطرح شد که به سرعت از سوی مدیران این باشگاه تکذیب شد و بعد هم نوبت به پرسپولیس رسید تا با هدایت یحیی گل محمدی به دنبال جذب استوکس باشد. انتقالی که البته هنوز قطعی نشده اما با توجه به توافقات مالی که بین طرفین انجام شده،هیچ بعید نیست استوکس به زودی عازم تهران شود تا در نیم فصل دوم در خط حمله پرسپولیس در کنار اوساگونا و علی علیپور حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

مذاکرات پرسپولیس با استوکس به کجا رسید؟

مهار ناپذیر در بیرون زمین

استوکس هرچقدر که در داخل زمین آماده و مهارناپذیر است،در خارج از زمین هم رام نشدنی نشان می دهد و همین کار پرسپولیسی ها را برای کنترل او از لحاظ انضباطی سخت می کند.استوکس فصل قبل در تراکتور بی نظمی های زیادی از خود نشان داد و به عنوان مثال وقتی که به مرخصی می رفت،با تاخیر های چند روزه به تبریز برمی گشت و همین باعث می شد تا او بازی هایی از تراکتور را از دست بدهد.همین بی توجهی ها و بی نظمی های استوکس عامل اصلی دور شدن او از فرم ایده آلش بود و درنهایت به جدایی او از تراکتور منجر شد.

حالا پرسپولیسی ها باید حواسشان به این وجه از شخصیت استوکس باشد تا او به همان رفتارهای غیر حرفه ای اش در تراکتور ادامه ندهد و اصول و دیسیپلین حاکم بر تیم را بپذیرد و راه بازیکنی مثل کرار جاسم را در پیش نگیرد. کراری که در سال های حضورش در تراکتور و استقلال همواره به بی نظمی و عدم رعایت انضباط حاکم بر تیم شهره بود و همواره روی اعصاب هوادران خودی رژه می رفت و حالا همه باشگاه ها این نگرانی را دارند که نکند بازیکنان خارجی شان در مسیر این ستاره عراقی قدم بگذارند!

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا آنتونی استوکس پرسپولیس جاسم کرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها

به گزارش همشهری آنلاین سعید غلامعلی بیگی، بازیکن باتجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: ان‌شاءالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هوادارانشان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

کد خبر 846807 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس