Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@06:52:17 GMT

مسابقات بین المللی شطرنج در چابهار برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۵۷۸۷

مسابقات بین المللی شطرنج در چابهار برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در ایام الله دهه فجر مسابقات بین المللی شطرنج با حضور ۱۰ کشور جهان در چابهار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «ادهم کرد زابلی» در نشست کارگروه های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بیان داشت: سال گذشته در ایام الله دهه فجر 500 برنامه ورزشی اجرایی شده و امسال این آمار به هزار برنامه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 17 پروژه ورزشی در ایام الله دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد،  ادامه داد: همچنین 16 چمن مصنوعی در استان افتتاح می شود.

 

کرد با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی شطرنج با حضور 10 کشور جهان در چابهار برگزار می شود، گفت: مسابقات قویترین مردان جنوب شرق کشور در دلگان برگزار می شود.

 

وی افزود: افتتاح سه مرکز مشاوره ازدواج و نشست علمی شورای مردم نهاد کل کشور در چابهار از دیگر برنامه دهه فجر است.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های مساجد فعالیت های مسجدی مساجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکز مشاوره ازدواج مسابقات بین المللی شطرنج چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ امیرعلی نوروزی بازیکن خوش آتیه شطرنج قم در این مسابقات با کسب امتیاز ۴ از ۷ در رده سنی زیر ۱۲ سال عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
این نونهال قمی با وجود اینکه در رده سنی کمتر از ۱۰ سال قرار گرفته بود به دلیل امتیاز بالا، جایزه نفر اول زیر ۱۲ سال گرفت.

دیگر خبرها

  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد