Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسدالله محمدزاده دبیر اجرایی نخستین دوره رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان در حاشیه آغاز این رویداد که به مدت دو روز در مرکز علمی کاربردی امام حسین(ع) سنندج برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد در سه محور پویانمایی (انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات‌اوت، کمیک موشن و استاپ موشن)، بازی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه (بازی و اپلیکیشن موبایل) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت: ۱۱ تیم برای این رویداد تخصصی شرکت کرده‌اند که در مدت دو روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: بر اساس قوانین اعم از تخصصی یا عمومی برگزیدگان مسابقات اعلام می‌شوند و این برگزیدگان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

محمدزاده عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در مدت زمان ۴۸ ساعت در زمینه تولید محصولات مذکور به رقابت می‌پردازند تا هر یک بهترین محصولات را از نقطه نظر فنی و محتوایی تولید کنند.

وی با عنوان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در هر رشته حداکثر پنج و حداقل سه نفر هستند، تصریح کرد: از آنجا که شرکت‌کنندگان باید به‌صورت تیمی معرفی شوند از حضور انفرادی اشخاص جلوگیری می‌شود.

محمدزاده اظهار داشت: شرکت‌کنندگان این رویداد تجهیزات الکترونیک (لپ‌تاپ، تلفن همراه «به عنوان مودم»، هارد اکسترنال و فلش) و غیرالکترونیک از جمله کاغذ و مداد‌های طراحی، تخته‌شاسی و ... را با خود به همراه دارند.

دبیر اجرایی این رویداد خاطرنشان کرد: در پایان نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور مسئولان سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فضای مجازی بسیج از برگزیدگان تقدیر به‌عمل می‌آید و منتخبان راهی مرحله کشوری می‌شوند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان بسیج امام حسین تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان حوزه ICT کردستان که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات مبتنی بر ظرفیت‌های استان از فعالیت‌های حوزه ارتباطات حمایت می‌کند و باید زیرساخت‌ها و خلاءها بررسی شود تا نیاز استان را بسنجد و بر اساس نیازها کمک کند.

وی افزود: هم مرزی استان کردستان با حضور عراق از مزایای استان است که برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سال گذشته در ۱۰ استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام دادیم، افزود: سعی براین است تا امسال در کردستان نیز طرح‌های دیجیتالی با عنوان «ایران دیجیتال» اجرا شود.

عابدی بیان کرد: در شش ماه اول سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی شرکت‌ها پرداخت کردیم.

پیش از این جلسه عابدی از مجتمع نوآوری نور سنندج بازدید کرد و در این بازدید از آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در حوزه آموزش مهارت‌های دیجیتال خبر داد و گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال ۳۰۰ هزار دانش‌آموز متوسطه مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

کد خبر 6087452

دیگر خبرها

  • ببینید | جهش ایران در تولید قوای پیشرانه، با ساخت نخستین موتور شش سیلندر بنزینی
  • ساخت نخستین آسمان نمای دیجیتال در بروجن
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن