Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زندی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بارش برف در برخی محورهای استان طی شبانه روز اخیر، عملیات اکیپ‌های راهداری استان مرکزی در محورهایی که بارش در آنها جریان داشته انجام گرفته و در این مدت یک هزار کیلومتر از محورهای استان توسط راهداری از برف پاکسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: طی این عملیات‌ها برفروبی و پاکسازی محورها به همراه نمک پاشی توسط اکیپ‌های راهداری استان مرکزی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی فر بیان کرد: در این مدت به منظور رفع لغزندگی محورهای استان و جلوگیری از بروز حوادث و تصادفات، بیش از ۴۰۰ تن ماسه و نمک نیز در جاده‌های استان مرکزی توسط عوامل راهداری پخش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان ساخت: این عملیات‌ها با استفاده از ۴۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی و نمک پاشی و توسط ۷۰ نیروی عملیاتی راهداری استان مرکزی انجام گرفته است.

کد خبر 4832061

منبع: مهر

کلیدواژه: برف روبی بارش برف سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس بوشهر قاسم سلیمانی شهرکرد ایلام دهه فجر قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه سردار سلیمانی انتخابات 98 بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند

محمد پورتیموری گفت: طی این مدت سه هزار و ۲۰۶ سفر توسط اتوبوس‌های برون‌شهری قم انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد کمتر بوده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم،  همچنین با اشاره به آمار ورودی خودرو به استان قم، گفت: تاکنون سه میلیون و هفت هزار خودروی سواری وارد استان و ۲ میلیون و ۷۰۹ خودرو سواری نیز وارد شهر قم شده‌اند.

او ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی حدود ۳۴۰ سانحه رانندگی نیز در طول جاده‌های استان قم به وقوع پیوسته‌است.

پورتیموری با بیان اینکه متوسط سرعت در محور‌های قم طی این مدت ۸۹ کیلومتر بر ساعت بوده‌است، ادامه داد: در مجموع ۱۷ درصد رانندگان ورودی به قم سرعت غیرمجاز داشته‌اند.

او بیان کرد: در این مدت ۹۱ درصد از خودرو‌های ورودی به استان قم وسایل نقلیه سبک بوده‌است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم در پایان گفت: به صورت متوسط هر ساعت ۲۷ هزار خودرو از محور‌های مواصلاتی این استان تردد داشته‌اند.

در حوزه راهداری استان قم حدود ۲ هزار کیلومتر راه شامل ۲۱۳ کیلومتر آزادراه، ۲۳۲ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر راه اصلی، ۱۵۰ کیلومتر راه فرعی و یک هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می‌توان به آزادراه قم - تهران به طول ۱۳۰ کیلومتر، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه به طول ۸۷ کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان به طول ۱۰۴ کیلومتر، آزادراه قم - گرمسار به طول ۱۷۳ کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول ۱۳۶ کیلومتر اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • ریزش سنگ درجاده هراز /  ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی