Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@18:10:19 GMT

تعطیلی برخی مدارس خراسان شمالی به دلیل سرما

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۵۹۰۸

برودت هوا و لغزندگی معابر، موجب تعطیلی مدارس سه شهرستان و تاخیر در آغاز کلاس‌های درس برخی شهرستان‌های خراسان شمالی در نوبت صبح روز چهارشنبه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به علت کاهش شدید دما و یخبندان معابر، تمامی مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نقاط روستایی شهرستان بجنورد، در نوبت صبح امروز تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس سعیدی خاطرنشان کرد: همچنین مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در شهر بجنورد، نوبت صبح امروز تعطیل است و فعالیت مدارس در نوبت صبح برای مقاطع متوسطه اول و دوم شهر بجنورد، با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

سعیدی افزود: در شهرستان راز و جرگلان هم، به علت کاهش دما و برودت هوا، فعالیت مدارس در تمام مقاطع، در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

وی اظهار داشت: در شهرستان شیروان هم،  فعالیت مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح، با یک ساعت تاخیر آغاز می شود و در شهرستان مانه و سملقان،  مدارس ابتدایی و متوسطه یک در روستاهای کاستان. چخماقلو و گرمک،  تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس به مدیران شهرستانی و فرمانداران واگذار شده است.  

در خراسان شمالی ۱۸۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه تحصیل می کنند.  

لینک کوتاه: asriran.com/002yil

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سرما مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت‌های برق شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت جام میزبان برگزاری این دوره از مسابقات هستند که نخستین روز از این رقابت‌ها در تربت حیدریه برگزار شد.

محمدحسین مقدسان افزود: نمایندگان دفاتر بازرسی، ایمنی، آموزش و روابط عمومی در این دوره از مسابقات حضور داشته و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی گفت: برگزاری نخستین روز از این مسابقات به میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه با حضور هفت گروه از سیمبانان شهرستان‌های مه ولات، رشتخوار، تربت حیدریه (۲ گروه)، زاوه و گناباد انجام گرفت که گروه دوم مدیریت برق تربت حیدریه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: هر گروه از شهرستان‌های خراسان رضوی شامل ۲ سیمبان است که در مجموع مهارت سیمبان‌های مدیریت‌های برق استان در نصب کنتور‌های تکفاز در این مسابقه ارزیابی می‌شود.


دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می‌شود
  • سامانه بارشی با قوت بیشتری فعالیت خواهد کرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • آغاز فصل زایش وحوش در مناطق حفاظت شده و پارک‌های ملی خراسان شمالی