Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا قمی گفت: پروژه بازسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی یزد را به گونه‌ای که مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب روز شوند پیگیر بودیم و ماهیانه دو دستگاه اتوبوس این ناوگان بازسازی می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا قمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی در زمان فعلی علاوه بر کاهش آلودگی هوا با توجه به افزایش قیمت بنزین یک فرصت به شمار می‌آید و اتفاق خوبی که افتاده در چند روز اخیر ناوگان مینی بوس در شهر یزد شروع به کار آزمایشی کرده و از 13 دستگاه هم اکنون، 10 دستگاه در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: پروژه بازسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی را به گونه‌ای که مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب روز شوند پیگیر بودیم و قرارداد آن با یکی از شرکت‌های داخلی در شرف تدوین است که با توجه به مضیقه در تامین اتوبوس، ماهیانه دو دستگاه اتوبوس ناوگان عمومی یزد از این طریق بازسازی شوند.   سخنگوی شورای شهر یزد عنوان کرد: بحث خط بی آر تی در یزد به صورت جدی دنبال می‌شود، با کمک تسهیلاتی که دولت از قبل برای خرید اتوبوس بی آر تی داده است به صورت جدی وارد مذاکره شدیم و در شرف قرارداد هستیم که احتمالا 30 دستگاه اتوبوس بی آرتی برای یزد خریداری شود و خط بی آر تی در یک یا دو مسیر در یزد راه‌اندازی شود.   قمی افزایش و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یزد را از اقداماتی عنوان کرد که برای این ناوگان انجام می‌گیرد و افزود: در حال تامین تسهیلاتی از طریق دولت برای بخش خصوصی نیز که در حال حاضر به ما سرویس می‌دهند هستیم تا اتوبوس‌های این بخش را بازسازی کنند و اتوبوس‌های قدیمی از خط  خارج شوند.   وی تصریح کرد: سال آینده کمترین تعداد اتوبوس بی کیفیت را در ناوگان حمل و نقل عمومی یزد خواهیم داشت و تحول جدی در حوزه حمل و نقل عمومی  هم از نظر افزایش و هم از نظر بهسازی این ناوگان اتفاق می‌افتد به گونه‌ای که کیفیت و افزایش سرعت این ناوگان موجب افزایش رغبت مردم در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شود.   رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد در خصوص هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یزد گفت: خوشبختانه اقدامات مثبتی در این زمینه اتفاق افتاد، اپلیکیشن اتوبوس یاب کاملا آماده شده است که خود سازمان فاوای شهرداری می‌تواند سرویس مستقیم به مردم بدهد و احتمالا در دهه فجر افتتاح خواهد شد.   قمی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد گرفت، افزود: مقرر شده خدمات ویژه‌ای نیز در ایستگاه‌های انتظار اتوبوس در نظر بگیریم تا مسافران برخی اطلاعات را از طرق وای فای دریافت کنند، سایبان این ایستگاه‌ها نیز وضعیت مناسبی پیدا خواهد کرد و به طورکلی اقداماتی هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری در این زمینه انجام خواهد گرفت.   وی در خصوص وضعیت تاکسی‌ها در یزد گفت: در خصوص تاکسی‌های اینترنتی با بخشنامه اخیر، شهرداری متولی سازماندهی این تاکسی‌ها شده است و مقرر شد در سازمان حمل و نقل آیین‌نامه‌ای داشته باشیم که در چند مورد از جمله کیفیت ناوگان تاکسی اینترنتی، شناسایی آنها، نحوه سرویس دهی و ... تاکسی‌های اینترنتی متمرکز شویم و  در واقع در سازمان حمل و نقل بار و مسافر، مرکزی برای رصد تاکسی‌های اینترنتی داشته باشیم البته سعی ما بر این است که مانع توسعه این ناوگان نشویم.   عضو ناظر شورای شهر یزد در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد افزود: امیدواریم تاکسی‌های تلفنی نیز از این موضوع تبعیت کنند و با ارائه خدمات جدید مشتری بیشتری جذب کنند و عرصه رقابتی در این زمینه ایجاد شود چرا که اگر در سال‌های گذشته غفلت نشده بود یزد می‌توانست در زمینه تاکسی‌های اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

امتداد-  اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه ۴.۹.۱ رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد