Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابش مدیر عامل سپاهان در مورد سرمربی تیم ملی گفت : قلعه‌نویی با سپاهان قرارداد دارد و فکر نمی‌کنم سرمربی تیم ملی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسعود تابش  در خصوص اوضاع سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت:

ما در نقل و انتقالات نیم فصل مطابق خواسته و برنامه کادرفنی جلو رفتیم و به جز دانیال اسماعیلی‌فر که باشگاه ذوب‌آهن با انتقالش مخالفت کرد سایر گزینه‌ها را جذب کردیم و بازیکن آسیایی هم که مد نظرمان بود به توافق رسیدیم و در مجموع بر اساس نیازهای تیم خرید کردیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه ما پیش از این هم تیم کاملی در اختیار داشتیم و نیازی به ریخت و پاش آنچنانی نداشتیم و مثل ابتدای فصل بازیکنان با کیفیت و با قیمت معقول خریدیم.

وی در مورد وضعیت مهدی ترکمان گفت:

مهدی ترکمان از نظر ما بازیکن سپاهان است و مشکلی برای حضور در تیم ما ندارد. کمیته تعیین وضعیت قرار است به شرایط او رسیدگی کند و در موردش تصمیم‌گیری کند و به زودی رأی او اعلام خواهد شد. ما مدارک و مستندات را ارائه دادیم و فسخ این بازیکن قانونی بوده است.

مدیرعامل سپاهان در خصوص مهاجم آسیایی مد نظر باشگاه هم عنوان کرد:

ما در این مدت با گزینه‌های مختلف مذاکره کردیم و در نهایت با مهاجم عمانی به توافق رسیدیم و قرار است مذاکرات نهایی با او انجام شود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید قراردادش به امضا می‌رسد.

تابش در مورد درخواستی که برای جذب علی قربانی به دست باشگاه رسیده اظهار داشت:

این درخواست مدت‌ها پیش به باشگاه سپاهان رسیده بود ولی ما بعد از صحبت با آقای قلعه‌نویی و اینکه ایشان اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد پاسخ منفی دادیم و قربانی از جمع ما جدا نخواهد شد.

وی در رابطه با وضعیت حق رشد محبی و محکومیت این باشگاه به پرداخت این مبلغ به شاهین بوشهر هم توضیح داد:

مشکلی وجود ندارد و ما باید حق رشد محبی را بدهیم و پرداخت خواهیم کرد و مساله‌ای نیست که بخواهد دردسرساز شود. خود ما ۱۰-۱۵ پرونده حق رشد از باشگاه‌های دیگر طلبکاریم که پیگیر آن هستیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد پیشنهاد هدایت تیم ملی به قلعه‌نویی هم عنوان کرد:

دقیق در جریان این موضوع نیستم و خود آقای قلعه‌نویی بیشتر و بهتر می‌داند. به هر حال آقای قلعه‌نویی با سپاهان قرارداد دارد و اگر بخواهد به تیم ملی برود رضایت ما نیاز است. این را هم بگویم که تیم ملی برای ما اهمیت زیادی دارد و باید منفعت آن را هم در نظر بگیریم. در کل تا جایی که می‌دانم ظاهراً این موضوع تمام شده و فکر می‌کنم آقای قلعه‌نویی در سپاهان می‌ماند.

تابش در پایان در مورد وضعیت برگزاری بازی‌های آسیایی این تیم هم گفت:

نشستی که در کوالالامپور با مسئولان AFC داریم این موضوع تکلیفش مشخص خواهد شد و امید زیادی داریم که مشکل ایجاد شده با گفتگوی رو در رو برطرف شود.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان تیم ملی تابش تیم ملی سپاهان قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران مسابقات بود انتقادی نکردم، بارها گفتم تیم‌ملی برای من یا هر شخص دیگری نیست، متعلق به ماست.

به گزارش مشرق، دی‌ماه سال گذشته بود که شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن به اتهام نشر اکاذیب رد شد. اما این پایان کار نبود و دیروز (دوشنبه) دادگاه تجدید نظر این پرونده برگزار شد. محمد مایلی‌کهن درباره این جلسه دادگاه اظهار کرد: شکایتی از من شده بود که به دادگاه رفتم و پاسخ‌های لازم را ارایه دادم.

او گفت: من در طول برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا یک کلمه حرف نزدم که تیم ملی را تضعیف کنم. تیم‌ملی برای من هم هست، حالا مربی آن هر فردی که می‌خواهد باشد. من کشورم را دوست دارم. طبیعی است که بعد از هر بازی باید درباره نقاط ضعف و قوت تیم صحبت و اظهارنظر کرد.

مایلی‌کهن افزود: من وظیفه خود می‌دانم که راجع به تیم‌ملی صحبت کنم، مشکلی ندارد و نخواهد داشت. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران مسابقات بود انتقادی نکردم، بارها گفتم تیم‌ملی برای من یا هر شخص دیگری نیست، متعلق به ماست.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: من موضوعاتی را در دادگاه برای اولین بار عنوان کرده بودم و تبرئه شدم. در دادگاه تجدیدنظر دوباره همان موضع قبلی‌ام اصرار کردم و چیزی را تکذیب نکردم.

سرمربی پیشین تیم‌ملی اظهار کرد: دادگاه هر رایی که بدهد باید به آن احترام گذاشت. من تیم‌ ملی کشورم را دوست دارم و هیچ وقت به دنبال تضعیف آن نبودم. حال مربی آن هر کسی که می‌خواهد باشد. داخلی یا خارجی برای من فرقی نمی‌کند. به دنبال موفقیت تیم ملی کشورم هستم، زیرا می‌دانم با وجود همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، پیروزی تیم ملی سبب شادی مردم می‌شود.

مایلی‌کهن ادامه داد: من چرا باید این شادی را از مردم کشورم دریغ کنم. واقعا کسی که بیش از ۵۰ سال در عرصه‌های مختلف فوتبال کشور بوده، تحصیلات در زمینه ورزش دارد و در کلاس‌های متعدد مربیگری شرکت کرده، نباید اظهارنظر کند؟ البته در این زمینه از کسی هراس ندارم، حال می‌خواهد کسی از این اظهارنظر خوشش بیاد و یا نیاد، به من ارتباطی ندارد.

او تاکید کرد: شک نکنید هدف من حمایت از تیم ملی است، به ویژه در زمانی که تیم در کوران مسابقات است. حال بعد از مسابقات هم نباید حرف زد پس چه زمانی باید راجع به تیم ملی صحبت کرد؟ شاید ما به جای کارشناس، باید کار ناشناس باشیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال درباره اتهام نشر اکاذیب که امیر قلعه‌نویی به او زده است، گفت: من نمی‌خواهم اسم ببرم ولی چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟ این‌ها زمانی که من سرمربی تیم‌ملی بودم، با سنگ زدند سر من را شکاندند. چه اهانت‌هایی به زن و بچه من نکردند. هر کاری که خواستند انجام دادند. حالا من گفتم گروهبان قندلی، به تریج قبای آقایان برخورده است. اگر حرفی زده باشم، کتمان نمی‌کنم.

مایلی‌کهن در پایان بیان کرد: هر رایی که صادر شود با جان و دل می‌پذیریم و بارها ثابت کرده‌ام، به قانون احترام می‌گذارم و همه چیز را به خدا می‌سپارم. برای هر کسی فیلم بازی کنم، برای خدا نمی‌توانم فیلم بازی کنم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم