Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسال یک ویدیوی ویروسی از حساب کاربری ولیعهد عربستان به «جف بزوس» در واتس‌آپ باعث شد تلفن همراه مالک روزنامه واشنگتن‌پست برای چندین ماه هک شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از العالم، روزنامه گاردین چاپ لندن در گزارشی اعلام کرد ماه‌ها پیش از قتل وحشیانه جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد عربستانی در کنسولگری عربستان در استانبول، ارسال فیلم ویدئویی آلوده به ویروس از حساب کاربری محمد بن‌سلمان از واتس‌آپ به حساب کاربری «جف بزوس» باعث شد تلفن همراه وی برای چندین ماه هک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاردین می‌نویسد این روزنامه به تحلیلی علمی از تلفن همراه بزوس دست یافته است و نشانه‌ها دال بر این است که عملیات هک از فایل آلوده و ارسال شده از حساب کاربری ولیعهد سعودی آغاز شده است. برای مأموران تحقیق این پرونده شواهد مزبور از اعتبار کافی برای درخواست توضیح از عربستان سعودی برخوردار است.

این روزنامه همچنین به نظرات کارشناسان سعودی درباره این گزارش استناد کرد. کارشناسان حرفه‌ای به روزنامه گاردین گفتند که دلیل پادشاهی عربستان برای هدف قرار دادن جف بزوس، پوشش انتقادی اخبار مربوط به عربستان در روزنامه واشنگتن‌پست و همچنین فعالیت خاشقجی در این روزنامه بود.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: هک ولیعهد عربستان واتس آپ محمد بن سلمان روزنامه واشنگتن پست جمال خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حسن زیودار گفت: با آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۳ اسفند پارسال و تداوم آن تا ۱۷ فروردین امسال و همزمان با پیک نوروزی، ۲۱ هزار و ۵۵۶ مسافر در راه آهن زاگرس جابه جا شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر به وسیله ۳۸۴ رام قطار جابه جا شده اند.

زیودار نفر کیلومتر ثبت شده در پیک نوروزی را ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: قطار وسیله نقلیه‌ای مطمئن، ایمن با هزینه مقرون به صرفه است و همین امر باعث شده مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گیرد.

راه‌آهن زاگرس یکی از نواحی بیست و یک گانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است که اداره راه آهن زاگرس، مأموریت بهره‌برداری از شبکه و تجهیزات آن به منظور ارائه خدمات حمل و نقل بار در شبکه ریلی و همچنین حفاظت از حریم خطوط و ایستگاه‌های حوزه استحفاظی شوشتر و هفت تپه تا تنگ هفت استان لرستان به طول ۲۲۵ کیلومتر و با محوریت ایستگاه تشکیلاتی اندیمشک را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمت رسانه‌ای آمریکا برای اسرائیل از قول رسانه عبری
  • واشنگتن درحال بررسی ارسال یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل است
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • ارسال پول به چین چگونه است ؟
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه