Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@20:16:34 GMT

ترور فرمانده بسیج دارخوین شادگان در منزلش +عکس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۶۱۷۸

ترور فرمانده بسیج دارخوین شادگان در منزلش +عکس

باشگاه خبرنگاران: عبدالحسین مجدمی فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان استان خوزستان بامداد چهارشنبه توسط افراد ناشناس و نقاب‌دار مورد ضرب مستقیم گلوله اسلحه قرار گرفته است.

گفته می‌شود این فرمانده سپاه پاسداران طی حمله مسلحانه به منزلش که توسط افراد ناشناس صورت گرفته، شهید شده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: دارخوین شادگان شهادت فرمانده بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت،  Eve به فناوری پیشرفته‌ی بینایی کامپیوتری (Computer Vision) مجهز است تا افراد و حیوانات را حتی در شب به‌طور دقیق تشخیص دهد. این محصول برای رفت‌وآمد مهمانان نیز راهکاری دارد و کاربر می‌تواند با تنظیم فهرستی از دوستان، از فعال‌شدن ناخواسته‌ی Eve جلوگیری کند.

اگر Eve فردی ناشناس را شناسایی کند، ابتدا با هشدار صوتی او را از شناسایی به‌عنوان مزاحم مطلع می‌کند و پنج ثانیه فرصت می‌دهد تا محل را ترک کند.

درصورتی‌که شخص مزاحم دستورالعمل Eve را رعایت نکند، این دستگاه گلوله‌های رنگی به‌سمت او شلیک می‌کند که البته کاملاً بی‌خطر هستند.

اگر فرد ناشناس در کنار یکی از افراد فهرست آشنایان قرار بگیرد، Eve برای شلیک از شما استعلام می‌گیرد. درصورتی‌که فرد ناشناس صرفاً مهمان جدیدی باشد، به‌راحتی می‌توانید از فعال‌شدن اشتباه سیستم امنیتی جلوگیری کنید. در هر صورت اگر هنگام استعلام Eve حضور نداشته باشید، فرد ناشناس مجبور به ترک محل خواهد شد.

طبق اطلاعات صفحه‌ی پروژه‌ی Eve در کیک‌استارتر، این محصول در سه نسخه‌ی استاندارد، پلاس و پرو عرضه می‌شود. طبق گفته‌ی PaintCam، مدل پایه امکان کنترل ازطریق اپلیکیشن را فراهم می‌کند، نسخه‌ی پلاس علاوه‌بر قابلیت‌های مدل پایه، امکان تشخیص حیوانات را نیز دارد و در نهایت مدل پرو از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895877

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان از زاویه پهپاد
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان
  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • رهایی یک محکوم به قصاص در شادگان پس از ۱۰ سال
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • همسر رهبر انقلاب ناشناس به مطب من مراجعه کرد! + فیلم
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • حفاظت از خانه با پینت بال و گاز اشک آور!
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت