Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در جلسه دیروز کمیسیون تلفیق، چیزی حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده اختصاص پیدا کرد. ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، از تعیین اعتبار 6 هزار میلیارد تومانی برای اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در آخرین جلسه کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و اظهار داشت: اختصاص 4 هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان نیز از دیگر مصوبات دیروز کمیسیون تلفیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون تلفیق مجلس بحث و بررسی نمایندگان در رابطه با حقوق و دستمزد دریافتی کارمندان را از دیگر سرفصل‌های مهم جلسه دیروز این کمیسیون اعلام کرد و بیان داشت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، حداقل حقوق دریافتی کارمندان در سال 99 معادل 2 میلیون و 800 هزار تومان در ماه تعیین شده و پایین‌تر از آن نخواهد بود.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه تعیین حداقل حقوق و دستمزد پرداختی به کارمندان شامل بازنشستگان، نیروهای پیمانی، رسمی و نیروهای قرارداد کار معین نیز می‌شود عنوان کرد: معافیت مالیاتی برخی از کارمندان در سال 99 از دیگر مصوباتی بود که در جلسه آخر کمیسیون تلفیق مورد موافقت نمایندگان حاضر قرار گرفت.

مصوبه جدید کمیسیون اجتماعی مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگانخبر خوش "نوبخت" درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگانتأخیر دولت در اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان / مجلس اعتبارات طرح را پیش‌بینی کرد

وی از معافیت مالیاتی کارمندانی که تا سقف 3 میلیون تومان در ماه حقوق و دستمزد دریافت می‌کنند خبر داد و ابراز داشت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس و با موافقت اعضاء، برای تکمیل احداث سالن‌های ورزشی بسیج در سال آینده قرار است از محل منابع یک درصد بودجه عمرانی کشور اعتباراتی به این بخش اختصاص پیدا کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تأکید بر اینکه تنگناهای اقتصادی و مشکلات مالی شرایط زندگی فرهنگیان را بسیار سخت کرده است عنوان کرد: اگر دولت بتواند همان احکامی را که مجلس برای فرهنگیان و مجموعه آموزش و پرورش مصوب کرده اجرایی کند به طور یقین بسیاری از مشکلات موجود این حوزه برطرف می‌شود.

وی به وضعیت نابه‌سامان اقتصادی در ماه‌های نخست امسال و افسارگسیختگی بازار اشاره کرد و اظهار داشت: پس از آن شرایط بسیار سخت که قشرهای مختلف مردم با تنگناهای اقتصادی و معیشتی و مصیبت‌های بسیار بزرگی مواجه شدند به دوره آرامش و ثبات نسبی اقتصادی رسیدیم و باید این وضعیت تقریباً آرام را حفظ کنیم. 

نماینده مردم رشت در مجلس تداوم حمایت‌های دولت از کارمندان، بازنشستگان، قشرهای آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه به ویژه در سال 99 را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مواردی که مجلس بسیار روی آن حساسیت دارد برقراری ثبات در بازار عرضه کالا است بنابراین دولت باید تمام تلاش خود را جهت تحقق آن انجام دهد.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران گفت: وام بازنشستگان تامین اجتماعی امسال افزایش پیدا می‌کند. - اخبار اجتماعی -

علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پروسه پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود 500 هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام قرض‌الحسنه استفاده کنند که در نهایت حدود 260 هزار نفر از بازنشستگان، از این تسهیلات استفاده کردند.

وی افزود: مابقی بازنشستگان نیز به دلیل عدم تامین اعتبار نتوانستند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه در سال گذشته استفاده کنند.

بارگذاری فیش حقوقی فروردین ماه بازنشستگان تامین‌ اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، تصریح کرد: در سال گذشته وام 20 میلیون تومانی توسط بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت می‌شد و امسال میزان وام بازنشستگان افزایش می‌یابد.

دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال 1403 گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی همچنین به پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: حقوق بازنشستگان نیز بر اساس جدول هر ماه از بیستم آغاز و همچنین افزایش حقوق مستمری بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه آغاز و علاوه بر اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • منابع و مصارف بودجه تبدیل به قانون شده است
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود