Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل هلدینگ صبا جهاد خبر داد: کمک های این هلدینگ طی چندین محموله به مناطق سیل زده ارسال و در میان آسیب دیدگان توزیع گردید.


به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ صبا جهاد، فخراله مولایی گفت: در پی وقوع سیل و زیر آب رفتن بسیاری از مناطق جنوب شرق کشور علی الخصوص مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان با دستور موکد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر حمایت از هموطنان آسیب دیده کمک های این هلدینگ طی چندین محموله به مناطق سیل زده ارسال و در میان آسیب دیدگان توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: محموله های اهدایی شرکت های تابعه این هلدینگ از جمله صنایع شیرایران(پگاه)،صنایع لبنی اراک، صنایع غذایی پیچک و فرآورده های شیلاتی بندر عباس شامل اقلام غذایی و ضروری همچون انواع محصولات لبنی، انواع کنسروجات ،انواع پتو،پوشاک و ... به ارزش تقریبی یک و نیم میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: کارکنان هلدینگ نیز با پیوستن به پویش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر کسر یک روز از حقوق، کمک های نقدی خود را از طریق هلال احمر به دست مردم سیل زده رساندند.

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: شرکت پگاه کرمان به عنوان پایگاه امداد رسانی هلدینگ از ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق سیل زده حاضر بوده و طی هماهنگی کامل با ستاد بحران و دیگر ارگانهای مرتبط در استان، پیگیر وضعیت کمک رسانی به حادثه دیدگان بوده است.

شایان ذکر است هلدینگ صنایع غذایی،کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوادث پیشین همچون سیل مناطق شمالی و جنوبی کشور هم چنین زلزله کرمانشاه و آذربایجان به یاری هموطنان شتافته بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002yit

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد

زهرا ابراهیمی به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در بازدید از مراحل ترمیم و بازسازی این بنای تاریخی زاهدان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده گفت: این استان به لحاظ تنوع تولیدات صنایع دستی از جایگاه مهمی در سطح ملی و بین المللی برخوردار است که ایجاد بازارچه های صنایع دستی علاوه بر رونق محصولات تولیدی هنرمندان و افزایش اشتغالزایی، یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه پایدار صنعت گردشکری در این منطقه است.

وی تاکید کرد: از آنجایی که امروز صنایع دستی کارکردهای جدید و متنوعی پیدا کرده است و نماد فرهنگی و تاریخی یک جغرافیا یا استان است و برخی از تولیدات صنایع دستی ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای دارند با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان علاوه بر آموزش و پرداخت تسهیلات بانکی، ایجاد فضای مناسب برای عرضه آثار بانوان سخت کوش و فعالان این حوزه استان در دستور کار دفتر بانوان و خانواده استانداری قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: نمایش هنرهای دستی برآمده از تاریخ هزاران ساله به دست زنان هنرمند و خلاق این استان گواه ظرفیت بکر و کمتردیده شده این خطه است که معرفی ابعاد مختلف این گنجینه‌، مسیری کوتاه برای رونق اشتغال‌آفرینی به خصوص میان زنان خواهد بود.

ابراهیمی تاکید کرد: از فعال‌سازی این بازارچه حمایت خواهیم کرد چرا که این اقدام تاثیر بسیار اثرگذاری و آثار مثبتی خواهد داشت که سال‌های متمادی ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طراحی این بازارچه در بنای تاریخی ملک زاهدان تمامی ابعاد و جوانب فرهنگی آن را در نظر گرفته شده است گفت: امیدواریم با راه اندازی این بازارچه در چند ماه آینده شاهد محلی مناسب برای تجمع، عرضه و معرفی و گردهمایی های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد