Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط این باشگاه در آستانه شروع دوباره لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش جنوب نیوز، مسعود تابش در خصوص اوضاع سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: ما در نقل و انتقالات نیم فصل مطابق خواسته و برنامه کادرفنی جلو رفتیم و به جز دانیال اسماعیلی‌فر که باشگاه ذوب‌آهن با انتقالش مخالفت کرد سایر گزینه‌ها را جذب کردیم و بازیکن آسیایی هم که مد نظرمان بود به توافق رسیدیم و در مجموع بر اساس نیازهای تیم خرید کردیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه ما پیش از این هم تیم کاملی در اختیار داشتیم و نیازی به ریخت و پاش آنچنانی نداشتیم و مثل ابتدای فصل بازیکنان با کیفیت و با قیمت معقول خریدیم.

وی در مورد وضعیت مهدی ترکمان گفت: مهدی ترکمان از نظر ما بازیکن سپاهان است و مشکلی برای حضور در تیم ما ندارد. کمیته تعیین وضعیت قرار است به شرایط او رسیدگی کند و در موردش تصمیم‌گیری کند و به زودی رأی او اعلام خواهد شد. ما مدارک و مستندات را ارائه دادیم و فسخ این بازیکن قانونی بوده است.

مدیرعامل سپاهان در خصوص مهاجم آسیایی مد نظر باشگاه هم عنوان کرد: ما در این مدت با گزینه‌های مختلف مذاکره کردیم و در نهایت با مهاجم عمانی به توافق رسیدیم و قرار است مذاکرات نهایی با او انجام شود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید قراردادش به امضا می‌رسد.

تابش در مورد درخواستی که برای جذب علی قربانی به دست باشگاه رسیده اظهار داشت: این درخواست مدت‌ها پیش به باشگاه سپاهان رسیده بود ولی ما بعد از صحبت با آقای قلعه‌نویی و اینکه ایشان اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد پاسخ منفی دادیم و قربانی از جمع ما جدا نخواهد شد.

وی در رابطه با وضعیت حق رشد محبی و محکومیت این باشگاه به پرداخت این مبلغ به شاهین بوشهر هم توضیح داد: مشکلی وجود ندارد و ما باید حق رشد محبی را بدهیم و پرداخت خواهیم کرد و مساله‌ای نیست که بخواهد دردسرساز شود. خود ما 10-15 پرونده حق رشد از باشگاه‌های دیگر طلبکاریم که پیگیر آن هستیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد پیشنهاد هدایت تیم ملی به قلعه‌نویی هم عنوان کرد: دقیق در جریان این موضوع نیستم و خود آقای قلعه‌نویی بیشتر و بهتر می‌داند. به هر حال آقای قلعه‌نویی با سپاهان قرارداد دارد و اگر بخواهد به تیم ملی برود رضایت ما نیاز است. این را هم بگویم که تیم ملی برای ما اهمیت زیادی دارد و باید منفعت آن را هم در نظر بگیریم. در کل تا جایی که می‌دانم ظاهراً این موضوع تمام شده و فکر می‌کنم آقای قلعه‌نویی در سپاهان می‌ماند.

تابش در پایان در مورد وضعیت برگزاری بازی‌های آسیایی این تیم هم گفت: نشستی که در کوالالامپور با مسئولان AFC داریم این موضوع تکلیفش مشخص خواهد شد و امید زیادی داریم که مشکل ایجاد شده با گفتگوی رو در رو برطرف شود.

منبع: ایلنا

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!

به گزارش ورزش سه، ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن اولین تاثیرگذاری مستقیم روی گل را در بازی آلومینیوم داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد.

هافبک جوان ذوب آهن که در نیم فصل از سپاهان به این تیم منتقل شد در دقیقه 69 به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دقیقه 90 بازی با پاس کات بک خوبی که برای فردین یوسفی دیگر بازیکن جوان ذوب آهن ارسال کرد زمینه ساز گل برتری این تیم شد.

ویدئو: 330624

سرشوق نیم فصل نخست دو حضور ثابت و سه بار به عنوان جانشین برای سپاهان بازی کرده بود و سهمی در گل‌های این تیم نداشت اما در دومین مسابقه ای که برای ذوب آهن به میدان آمد توانست تاثیرگذار باشد و اولین پاس گل لیگ برتری خود را ارسال کند.

ارشیا سرشوق به همراه آریا یوسفی، محمدجواد حسین نژاد و محمد قربانی در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و در نیم فصل به دیگر تیم اصفهانی منتقل شد تا شانس بازی بیشتری داشته باشد.

با توجه به عملکردی که این بازیکن مقابل آلومینیوم داشت به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی هم فرصت حضور به عنوان جانشین را پیدا کند و بتواند نظر ربیعی را برای حضور در ترکیب اصلی تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!