Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@01:27:24 GMT

حمله «کرونا» به چینی ها

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۶۴۲۸

شمار جانباختگان ویروس مرموز کرونا در چین به ۹ تن رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بیش از ۴۰۰ نفر نیز مبتلا شده اند. کمیسیون بهداشت ملی چین تایید کرده این ویروس نوعی ذات الریه ایجاد می‌کند که قابل انتقال است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا اعلام کرد اولین مورد از ویروس چینی "کرونا" در ایالت واشنگتن تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواردی از ابتلا به این بیماری در هنگ کنگ، کره جنوبی، تایلند و ژاپن نیز گزارش شده است. به درخواست سازمان بهداشت جهانی امروز نشست اضطراری برای بررسی این بحران برگزار می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا ذات الریه چین ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) امروز جمعه تایید کرد که در نتیجه حادثه روی داده، هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است.   به گزارش ایسنا، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.   در پی این رویداد صداهایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.   بعدا رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که تأسیسات هسته‌ای ایران امن هستند.   به گزارش اسپوتنیک، در پی این رویدادها آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.   آژانس در ایکس نوشت: رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدیر اف‌بی‌آی: هکر‌های چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد