Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@03:39:55 GMT

تارتار: ما پرسپولیسی‌ها مدیون برانکو هستیم

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۶۴۶۵

بعد از لغو دیدار دوستانه پرسپولیس و سایپا، شاگردان یحیی گل‌محمدی روز دوشنبه گذشته در دیداری دوستانه در زمین زمزم به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک- یک به پایان رسید. مهدی تارتار که یکی از کاندیدا‌های جانشینی گابریل کالدرون در پرسپولیس بود برابر یحیی گل‌محمدی سرمربی امروز سرخپوشان مساوی کرد در حالی که در لیگ برتر، سرمربی آرژانتینی را شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب‌تر از همه برخورد گرم و دوستانه یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار سرمربیان دو تیم قبل و بعد از این دیدار تدارکاتی بود که بهانه‌ای شد برای تماس با تارتار. 

اخبار ورزشی- آقای تارتار ابتدا می‌خواهیم درباره رابطه گرم و صمیمانه شما و یحیی گل‌محمدی بپرسیم. شما دو نفر نامزد جانشینی گابریل کالدرون بودید، اما در نهایت گل‌محمدی انتخاب شد. حالا برگزاری بازی دوستانه بلافاصله پس از این انتخاب در نوع خود جالب بود. توضیحی می‌دهید؟
رقابت‌ها برای داخل زمین است، ما اول رفیق هستیم. من و یحیی سال‌هاست با هم دوست و رفیق هستیم و اتفاقاً هم در مصاحبه‌هایم و هم حضوری به او بابت این انتخاب تبریک گفتم. فوتبال تمام می‌شود و می‌رود، اما آنچه باقی می‌ماند رفتار آدم‌هاست. برای یحیی گل‌محمدی از ته دل آرزوی موفقیت می‌کنم، چون هم دوست هستیم و هم من خودم پرسپولیسی‌ام!

تیم پرسپولیس را چطور دیدید؟
پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. تیم پرمهره‌ای که در همه خطوط از نفرات خوبی بهره می‌برد. بچه‌های ما هم نمایش خوبی ارائه دادند و در نهایت بازی با تساوی یک- یک به پایان رسید.

ولی در لیگ برتر پرسپولیس را با کالدرون برده بودید.
آن بازی رسمی بود و با بازی دوستانه فرق می‌کرد. در بازی دوستانه تیم‌ها بیشتر از نتیجه دنبال پیدا کردن نقاط ضعف و قوت خود هستند.

با این حساب جواب سؤال بعدی ما را هم ناخواسته دادید!
چه سؤالی؟

می‌خواستیم بپرسیم معمولاً در آستانه برگزاری مسابقات رسمی تیم‌ها بازی‌های تدارکاتی آسان‌تری در نظر می‌گیرند تا بازیکنان روحیه بگیرند. برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس ریسک نبود؟
بله قبول دارم، اما این موضوع برای تابستان و قبل از شروع فصل است نه نیم‌فصل! در نیم‌فصل همه تیم‌ها شرایط خود را خوب می‌شناسند و شکل گرفته‌اند. ما می‌خواستیم تیم خودمان را محک جدی بزنیم که زدیم.

کریستین اوساگونا خرید جدید پرسپولیس را چگونه دیدید؟
به نظرم مهاجم خوبی بود که به کار تیم یحیی می‌آید.

چطور؟
تاکتیک اصلی یحیی در تیم‌هایی که کار کرده ارسال از جناحین است. اوساگونا مهاجم سرزنی است که به خوبی سانتر‌های ارسالی از کناره‌ها را می‌زند. خوب سر می‌زند.

تیم شما هم نفراتی را از دست داد و نفرات جدیدی را در نقل و انتقالات زمستانی خریدید. توضیحی می‌دهید؟
بازیکنان خوبی مثل محمد طیبی، میلاد خدایی، فرشاد جانفزا، دوستدار و فرزاد حاتمی را از دست دادیم. نفرات جدیدی هم جذب کردیم که امیدواریم در نیم‌فصل دوم بتوانند به نفت مسجدسلیمان کمک کنند.

نیم‌فصل اول را بدون باخت پشت سر گذاشتید. نیم‌فصل دوم می‌توانید آمار خوبی به جا بگذارید؟
تلاش می‌کنیم جایگاه مناسبی در پایان لیگ نوزدهم کسب کنیم. ان‌شا‌ءا... با حمایت هواداران پرشور مسجدسلیمانی بتوانیم به این هدف برسیم.

این روز‌ها بحث تصمیم سیاسی اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا سوژه روز رسانه‌های ماست. شما به عنوان یک مربی ایرانی فکر می‌کنید بهترین سیاست یا تصمیم در قبال این اتفاقات چیست؟
من در یک برنامه تلویزیونی هم گفتم نباید زیر بار حرف روز برویم. اگر قبول کنیم در کشور ثالث بازی کنیم یعنی قبول کرده‌ایم کشورمان امن نیست. در چنین شرایطی انصراف از لیگ قهرمانان آسیا بهترین تصمیم می‌تواند باشد.

راستی داشت یادمان می‌رفت. برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم عمان شد. نظرتان چیست؟
برای برانکو آرزوی موفقیت می‌کنم. برانکو یک مربی صاحب سبک بود که ما پرسپولیسی‌ها همیشه مدیون او هستیم. این مربی کروات شخصیت از دست رفته را به پرسپولیس برگرداند. امیدوارم هر جا هست موفق باشد.

یک بار هم به خود ما گفتید برانکو الگوی شماست.
بله، از نظر رفتاری و فنی برانکو یک الگوی خوب برای من بوده است

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون رسانه نفت تارتار برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم