Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کردستان گفت: نباید در فضای مجازی زمین را برای دشمن خالی کنیم و اجازه دهیم بر علیه ما فعالیت کنند چرا که این توانمندی در فعالان فضای مجازی ما وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در افتتاحیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال که در دانشگاه امام حسین(ع) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: واقعیت این است که ما امروز در یک جنگ نرم تمام عیار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جنگ سخت ویژگی‌هایی دارد که با جنگ نرم متفاوت است، اگر آنجا خاکریز و گلوله بود اینجا خبری از خاکریز نیست و در اصل جنگی خاموش و منهدم‌کننده علیه فرهنگ‌ها و سنت‌ها است.

سردار حسینی تصریح گرد: جنگ نرم زمینی است برای بازی هر دو طرف اما اگر ما این زمین را خالی کنیم دشمن علیه‌ ما قدرت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمن را در جنگ نرم شکست‌ داده‌ایم و پیروزی را برای خودمان به دست‌آورده‌ایم از تلاش‌ و کوشش‌ گردان‌های جنگ نرم است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: اهمیت جنگ نرم و فضای مجازی در جامعه بسیار بالا است زیرا یک فرد می‌تواند با یک متن، کلیپ، عکس و یا هر چیز دیگری میلیون‌ها فکر و ذهن بیننده را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: فضای مجازی امروز از شنیدنی‌ها و دیداری‌های دیروز سطح بسیار بالاتری دارد و پیام‌ها در این فضا پایداری بیشتری دارد.

سردار حسینی تصریح کرد: این فضا مکانی است که می‌توان در برابر دشمن ایستاد و تفکر انقلابی و اسلامی را در آن گسترش داد.

وی خاطرنشان کرد: ما در فضای مجازی می‌توانیم ایده و فرهنگ کشورمان را صادر کنیم و هرآنچه در گذشته به دست آورده‌ایم را به دنیا نشان دهیم.

فرمانده سپاه کردستان خطاب به شرکت‌کندگان در این رویداد گفت: 11 تیم شرکت‌کننده در مسابقات هرآنچه اندوخته‌اند را می‌توانند به نمایش بگذارند.

وی افزود: مسیری که شما انتخاب کرده‌اید مسیری است که می‌توانید در آن به وطن و کشورتان خدمت کنید.

سردار حسینی بیان کرد: نباید در فضای مجازی زمین را برای دشمن خالی کنیم و اجازه دهیم بر علیه ما فعالیت کنند چرا که این توانمندی در فعالان فضای مجازی ما وجود دارد.

وی افزود: باید جوانان را در برابر دشمنان قوی کنیم تا به اصطلاح دشمن جوانان ما را قیچی و منهدم نکند.

فرمانده سپاه کردستان اظهار داشت: از این ایام‌الله شهادت شهید سلیمانی باید در فضای مجازی بهره کافی را ببریم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی کردستان فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟

درباره تهدیدات فضای مجازی و بحث معلم بلاگری صحبت می‌کنیم که فضای مجازی هم تهدیده هم فرصت و آثار تخریب‌کننده‌ای دارد که باید اصلاح شود.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073084 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • (ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟