Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی تروریست‌های آمریکایی با اعلام اینکه نظامیان بیشتری از پایگاه هوایی عین الاسد عراق برای مراقبت پزشکی به آلمان منتقل شده‌اند، خاطر نشان کرد: «احتمال افزایش مجروحان وجود دارد.» به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرکز فرماندهی نیروهای آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) اواخر روز سه شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد نظامیان بیشتری از پایگاه عراقی عین الاسد به یک مرکز پزشکی آمریکا در آلمان انتقال داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه سنتکام نوعی تناقض دیده می‌شود. در این بیانیه آمده است «ضرورتی برای انجام این کار نداشت اما لازم بود تا مراقبت‌های بیشتری انجام شود». همچنین در ادامه بیاینه یادآوری شده: «ممکن است مجروحان بیشتری در آینده تشخیص داده شود.»

این بیانیه سنتکام سه روز پس از گزارش روزنامه کویتی «القبس» صورت گرفته است. القبس یکشنبه (29 دی ماه) خبر داد «16 نظامی آمریکایی برای مداوا به کویت منتقل شده‌اند که در نتیجه حملات موشکی ایران به پایگاه عین الاسد مصدوم شده‌اند.»

در طول چند روز گذشته برای دومین بار است که مقامات آمریکایی به صورت رسمی خبر انتقال مجروحان به خارج از عراق را اعلام می‌کنند. یک هفته قبل مرکز فرماندهی آمریکا اعلام کرد 11 نظامی این کشور را از پایگاه هوایی عین الاسد برای مداوا و مراقبت پزشکی به آلمان انتقال داده است. مقامات آمریکایی جراحت این سربازان را «ضربه مغزی ملایم» خواندند.

مرکز فرماندهی آمریکا (سنتکام) بلافاصله آماری درباره تعداد نظامیانی که مجروح شده‌اند نداد و حتی مقامات آمریکایی بلافاصله مدعی شدند حملات موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد هیچگونه تلفات جانی نداشته است اما با گذشت زمان آمریکایی‌ها به صورت تدریجی در حال نشان دادن بخشی از واقعیت‌های حملات انتقامی ایران به پایگاه هوایی آمریکا هستند.

وب سایت شبکه «سی ان ان» با اشاره به انتشار اخبار مصدومان نوشت به نظر می‌رسد خسارت‌های حملات موشکی ایران خیلی بیشتر از برآوردهای اولیه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پایگاه هوایی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بیشتر بخوانید ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده

اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ چند رسانه آمریکایی به نقل از منابعی که نام آنها را اعلام نکرده‌اند، ادعاهایی مبنی بر محدود بودن حمله، نقش نداشتن آمریکا، قصد نداشتن جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به حمله و … را مطرح کرده‌اند.

منبع: دیده بان ایران

کد خبر: 1227653 برچسب‌ها اسرائیل

دیگر خبرها

  • آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • روزنامه آمریکایی: وزیر خارجه آمریکا به چین می‌رود
  • روزنامه آمریکایی: وزیر دفاع آمریکا به چین می‌رود
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران در الجلیل