Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۱ دفتر تشکل دانشجویی مشهد در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه اعلام نتایج رمزگشایی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی بدون حضور نمایندگان ایران را قابل پذیرش ندانستند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۵۱ دفتر تشکل دانشجویی مشهد در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نوشتند: ما به محور آنگلوساکسون‌ها و دولت فرانسه ذره‌ای اعتماد نداشته و نتایج رمزگشایی جعبه سیاه پرواز را خارج از ایران و بدون حضور نمایندگان ایران فاقد وجاهت می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این نامه به شرح زیر است:
بسم الله قاصم الجبارین شهادت تهمتن سپاه انقلاب اسلامی مردم ایران، سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ (۳ ژوئن ۲۰۲۰) نقطه عطفی بود بر تاریخ سپهسالاری مردم ایران در سلحشوری و مجاهدت‌های حق‌طلبانه و عدالتخواهانه‌شان.
حاج قاسم سلیمانی همچون اهل بیتی که از حرمشان و حریمشان دفاع کرد به دستور و توسط اشقی‌الاشقیا، دستان بی‌واسطه شیطان، به شهادت رسید و در ملکوت اعلی آرام گرفت. دشمنی که یارای رودررو شدن با او نبود و بزدلانه و دزدانه او و همراهانش را به شهادت رساند.
بدرقه بی‌نظیر حاج قاسم و ابومهدی المهندس توسط مردم مجاهد عراق نشان داد که دیگر خون پهلوان ما و سلحشور آن‌ها در ملک مقدس اباعبدالله الحسین در هم ممزوج شد. این بدرقه بی‌نظیر تمام نقشه‌های اسرائیل غاصب و سگ زرد آمریکایی‌اش را در تفرقه بین ایرانیان و شعب عراق نقش بر آب کرد.
حضور چند ده میلیونی مردم ایران در تشیع بی‌نظیر حاج قاسم و ابومهدی المهندس و یارانشان دست لایزال الهی را در مدد خویش به رخ جهانیان کشید و آن تجدید بیعت امت با امام خویش و انتخاب اکثریت مطلق مردم ایران در انتخاب راه مقاومت به عنوان تنها راه پیروزی و پیشرفت بود. نمود این انتخاب در فریاد انتقام سخت از زبان تشییع‌کنندگان و عزاداران چند ده میلیونی بود.
سپاهیان انقلاب اسلامی مردم ایران در لبیک به مطالبه چند ده میلیونی مردم ایران و خواست میلیون‌ها نفری امت جبهه مقاومت مستضعفان عالم در گام اول سیلی کوچکی را بر صورت سگ زرد اسراییلی‌های غاصب نواخت و با حمله موشکی دقیق و مهلک به عین‌الاسد، چشمان کرکسان آنگلوساکسونی را از کاسه درآورد. بی‌شک این واقعه که به فرموده رهبر عزیزمان از ایام الله بود و دست قدرت خداوند به وضوح دیده شد تمام حیثیت و آبروی نداشته‌ی آمریکای مدعی را برد و پایگاه عین‌الاسد را زیر و رو کرد.
در این میان خبری قلب ایرانیان را به درد آورد، سقوط هواپیمای بویینگ ۷۳۷ اوکراینی در آسمان ایران، دقیقا ۵ ساعت از آغاز انتقام سخت ایران از قاتلان سردار دلها.
ما دانشجویان و مردم بیدار این مرز و بوم شهادت مظلومانه این عزیزان را هیچ گاه از یاد نخواهیم برد. اما برای خود مردم مقاوم ایران و جهانیان یادآور می‌شویم که سگ کله زرد صهیونیست در هنگامه پارسش علیه ایران از سلاح‌های زیبا سخن گفت.
اما به یاد می‌آوریم که اولین آزمایش بمب اتم در کشتار انبوه انسانی در هیروشیما و ناکازاکی بود که در آن زمان، بمب اتم برای امریکایی‌ها سلاح زیبا بود؛ و نیز بیاد می‌آوریم که اولین آزمایش بمب‌های شیمیایی و میکروبی در کشتار انبوه غیرنظامیان در ویتنام رخ داد که آن جا نیز برای آمریکایی‌ها سلاح‌های شیمیایی و میکروبی، سلاح زیبا بود.
آن چه مسلم است در این حاثه دردآور ابهاماتی وجود دارد که حسب امر رهبر انقلاب می‌بایست پیگیری شود و همان طور که شجاعانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسؤولیت آن را در مقابل دوربین‌ها به عهده گرفت، نتایج آن را شفاف به اطلاع عموم رسانده شود.
حال که لحظه به لحظه نظریه‌هایی فراتر از خطای سهوی انسانی در فاجعه دردآور مطرح می‌شود؛ از اختلال راداری تا هک هواپیمای بوئینگ و نیز تغییر کاربری هواپیمای مسافربری به آواکس جاسوسی در تلاویو، صیانت از کشف رمز جعبه سیاه این هواپیما مطالبه ملی است. یک مطالبه ملی همچون مطالبه ملی انتقام سخت.
آن چه مسلم است میدان داری انگلیسی‌های روباه صفت خبیث در این فاجعه دل‌های ایرانیان را مکدر و نگران می‌کند. حضور سفیر کشور روباه زرد در هدایت، مدیریت میدان و منحرف کردن و سواستفاد از واکنش جوانانه دانشجویان و جوانان ایران تا گردهم آوردن نمایندگان کشور‌های قربانیان و بیانیه تعجب آمیز و خارج از عرف آنان که توسط آنگلوساکسون‌ها دیکته شده بود و از همه مهم‌تر اصرار عجیب آنان در خارج کردن جعبه سیاه به فرانسه‌ی معلوم الحال، که در زبان نخست وزیر کانادا جاری شده است؛ همگی نگران کننده در کتمان کشف رمز این فاجعه و بیانگر سناریویی چند لایه است.
آن چه مسلم است باید این جعبه سیاه در ایران و با نظارت مطلق مسؤولین ایرانی رمزگشایی شده تمامی فرضیه بررسی شده و نتایج آن به طور شفاف به اطلاع عموم رسانده شود.
ما مطلقا به محور آنگلوساکسون‌ها و دولت فرانسه ذره‌ای اعتماد نداشته و نتایج رمزگشایی جعبه سیاه این پرواز را خارج از ایران و بدون حضور نمایندگان ایران محل تردید و فاقد وجاهت دانسته و خواهان پیگیری امر تا روشن شدن کامل ماجرا هستیم.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان رضوی
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیر انتفاعی مشهد
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علمی و کاربردی مشهد
قرارگاه مطالبه گری دانشجویی شهید احمدی روشن مشهد مقدس
قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین مشهد مقدس
بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد
جامعه اسلامی دانشگاه شهید منتظری
بسیج دانشجویی دانشگاه ثامن مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه جهاد دانشگاهی مشهد
بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی سینا مشهد
بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی خبرنگاران مشهد
بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی تصمیم یار توس مشهد
بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی بازرگانی توس
بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر مشهد
بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی خدمات علمی و صنعتی مشهد
بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی دادگستری مشهد
بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی خانه کارگر مشهد
بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی هلال احمر مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه خیام مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه السلام مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قرآنی مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی تابران مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی حکمت رضوی مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی حکیم طوس
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فردوس
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی بهار مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی خاوران
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی خراسان مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی آرمان رضوی مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی اسرار مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی کاویان مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی عطار مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی خردگرایان مطهر مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی شاندیز مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی بینالود مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی توس مشهد
بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی سلمان مشهد
بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری مشهد
جمعیت دانشجویی امام حسن (علیه السلام) مشهد»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاههای مشهد جعبه سیاه هواپیما اوکراینی سقوط هواپیما اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می شود. اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر 6080762

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد