Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حیدری‌جناسمی گفت: طرح ملی فهما، گام ارزشمند و مهمی جهت شناسایی و بکارگیری نیروهای متعهد جوان و توانمند در مساجد است.

حجت الاسلام «ابراهیم حیدری ‌جناسمی»، امروز (2 بهمن) به خبرنگار حبرگزاری شبستان در ساری گفت: طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد، یاری رسان انسجام و وحدت نیروهای انقلابی، جهادی و مسجدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد: طرح فهما، می تواند گام ارزشمند و مهمی جهت رسیدن به ارزش های دینی و شناسایی و بکارگیری نیروهای متعهد جوان و توانمند در مساجد باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه در طرح فهما به طور یقین به شناسایی خلاقیت های فرهنگی هنری بچه های مسجد و بکارگیری آنها، توجه شده است، بیان کرد: رویداد فهما یک اقدام ارزشمند و تاثیرگذار است.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی به ظرفیت های فرهنگی و مذهبی مازندران اشاره کرد و افزود: از ظرفیت های دیار علویان جهت اجرای طرح ملی فهما به خوبی، استفاده شود تا شاهد درخشش کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در این طرح باشیم.

 

وی، ارائه خدمات آموزش الکترونیک و مجازی به اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب سامانه فهما را یک اقدام مناسب دانست و ابراز کرد: با اطلاع رسانی این طرح در سطح گسترده می توان، تمام  آحاد جامعه را از فوائد آن، بهره مند ساخت.

 

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به عضویت خویش در کانون فرهنگی و هنری شهدای مصلی امام خمینی(رحمت الله علیه) ساری و پیوستن به زیست بوم مجازی فهما، اظهار امیدواری کرد تا کانون های مساجد، منشا خدمات و اثرگذاری بیشتر و سازنده تر در جامعه باشند.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما طرح ملی فهما دیار علویان اطلاع رسانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ارزش های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب

هرمزگان-جام جم انلاین-سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان از برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود «آوای مسجد» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق استان هرمزگان در میناب خبرداد.

ابد.ه گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اسلام خواجه یی اظهار کرد: جشنواره سرود آوای مسجد با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت(ع)، ارائه دستاوردهای خلاقانه هنری در عرصه سرود با مضامین فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی، سبک زندگی و ارزش‌های اسلامی و ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

 

وی افزود: مرحله منطقه ای جشنواره سرود «آوای مسجد» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد شرق استان هرمزگان پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری در سالن شهید بهشتی شهر میناب خواهد شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ادامه داد: در این مرحله گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مسجد شهرستان های میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

وی گفت: گروه‌های علاقه مند به شرکت در جشنواره باید فرم مخصوص جشنواره به همراه نمونه کار صوتی و متن شعر خود را به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال کنند.

 

خواجه یی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز مرحله منطقه ای این جشنواره با حضور گروه های سرود شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد و بندرخمیر به میزبانی بندرعباس و همچنین مرحله شهرستانی در رودان برگزار شده بود.

وی افزود: برترین های مراحل شهرستانی و منطقه ای در مرحله استانی که 20 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

گفتنی است؛ 237 گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • ایام اوقات فراغت با محوریت مسجد فرصت خودسازی است