Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با تشریح اقدامات روزهای اخیر این شورا برای نهایی کردن لیست ۳۰نفره تهران گفت: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته  مقرر شده تا هفته آینده مجمع عمومی شورای ائتلاف با شرکت بیش از ۷۰۰۰ نفر و به‌شکل الکترونیکی برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که فرآیند الکترونیکی اخذ رأی از اعضای مجمع به‌شکل آن‌لاین در یک مانیتور مرکزی به نمایش گذاشته می‌شود، تلاش ما این است که شرایطی را فراهم کنیم تا خبرنگاران نیز با حضور در محل استقرار این مانیتور شاهد روند برگزاری این انتخابات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه در پایان مجمع عمومی از میان ۱۵۹ نفری که در مراحل قبلی شرایط حضور میان نامزدهای این مجمع را به‌دست آورده‌اند، ۹۰ نفر با رأی اعضای مجمع انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: از این ۹۰ نفر که حائز بالاترین رأی در مجمع شدند، چهره‌های شناخته‌شده‌ای که سابقه حضور در عرصه‌های سیاسی از جمله نمایندگی مجلس را دارند، انتخاب می‌شوند، در چارچوب یک نظرسنجی عمومی ۱۰ نفر نهایی این چهره‌ها برای حضور در لیست شورای ائتلاف در تهران انتخاب می‌شوند.

چمران افزود: همچنین مابقی  برگزیدگان مجمع عمومی به شورای مرکزی ائتلاف معرفی می‌شوند و اعضای شورا به‌استثنای آنها که کاندیدا شده‌اند، با ارزیابی‌های نهایی، ۲۰ نفر نهایی را انتخاب می‌کنند. همچنین برای آنکه خلأ اعضایی از شورای ائتلاف که به‌علت کاندیداتوری از این شورا کنار گذاشته شده بودند پُر شود، تصمیم بر این شد که در پرتال شرکت کنندگان در مجمع عمومی قسمتی مجزا برای انتخاب ۱۰ نفر از چهره‌های شناخته‌شده فرهنگی و اجتماعی جبهه انقلاب برای عضویت در شورای ائتلاف در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نظرسنجی‌های صورت‌گرفته درباره چیدمان لیست حدود ۱۰ نفر از چهره‌ها، ۴ تا ۶ نفر از بانوان، ۳ تا ۴ نفر از روحانیون و مابقی از چهره‌های جوان و زیر ۵۰ سال انتخاب می‌شوند.

چمران با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتشار دو لیست مجزا از سوی شورای ائتلاف و جبهه پایداری به‌شکلی که ۲۰ نفر از اعضای دو لیست مشترک باشند، گفت: به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای مطرح نیست و شورای ائتلاف تنها یک لیست ۳۰نفره را مورد نظر خود قرار خواهد داد.

این عضو شورای ائتلاف همچنین درباره شایعاتی مبنی بر عدم همکاری جبهه پایداری با شورای ائتلاف که در روزهای اخیر از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده، تأکید کرد: ما همچنان در حال رایزنی با دوستان جبهه پایداری هستیم تا بتوانیم به‌شکل متحد و با لیستی واحد در انتخابات آتی مجلس شرکت کنیم.

2727

کد خبر 1344768

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم اصولگرایان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد

به گزارش «نماینده»، علی‌اصغر قائمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با قرائت متن تذکرش خطاب به زاکانی شهردار تهران گفت: همانطور که مستحضرید مدیریت شهری در سال گذشته در سه مرحله اقدام به رونمایی از تاکسی‌های برقی کرد.

وی با بیان اینکه در آذرماه سال گذشته از ۸۸ خودرو آریزو برقی که رنگ‌های مختلفی داشت در حضور شهردار تهران و وزیر صمت رونمایی شد، افزود: در دی‌ماه سال گذشته نیز در محل سازمان تاکسیرانی از ۱۹۸ خودروی جک برقی که رنگ سیاه داشتند، رونمایی شد و نکته قابل توجه این است که این خودروها یا پلاک نداشتند و یا پلاکشان شخصی بود و پلاک تاکسی نداشتند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه برخلاف مصوبه شورای عالی ترافیک که قرار بود رنگ خودروهای برقی آبی فیروزه‌ای باشد شاهد رونمایی از خودروهای رنگی هستیم، گفت: در اسفندماه سال گذشته نیز از تعداد خودروهای برقی وارداتی چین رونمایی شد که رنگش با رنگ مصوب همخوانی نداشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری هنوز در مورد نحوه خدمات پس از فروش اقدامی نکرده و شرکت خودروساز صاحب صلاحیت را نیز معرفی نکرده، اظهار کرد: حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و نکته اینکه کماکان یارانه دولتی از محل ماده ۱۲ و شورای اقتصاد تعیین تکلیف نشده است و فقط وعده ورود خودرو برقی داده شده است و هنوز شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی این مصوبه مشخص نیست.

قائمی افزود: با صحبت، سخنرانی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نمی‌شود. حتی به دلیل عدم پیگیری نوسازی تاکسی‌ها مدت‌هاست که سمند سورن به عنوان تنها خودروی مناسب تاکسی وارد چرخه حمل‌ونقل نشده و نوسازی متوقف شده است.

وی تصریح کرد: هنوز وزارت کشور در مورد ون‌های اهدایی نیز اقدامی انجام نداده و شهرداری هم پیگیری‌هایش به نتیجه نرسیده و این در حالی است که قرار بود با بودجه اختصاص داده شده نوسازی ون‌ها انجام شود که نشده است که امیدواریم شهردار تهران پاسخگوی این موارد و مطالبات باشد.

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • با صحبت، سخنرانی، وعده، سفر آموزشی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نخواهد شد
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • چرا ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم از اهمیت زیادی برخوردار است؟
  • لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد
  • آخرین جزئیات از فرایند برقی‌سازی خودروها و موتورسیکلت‌ها