Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@22:39:31 GMT

ستاره جنجالی غایب بزرگ پرسپولیس-تراکتور

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۷۰۹۷

ستاره جنجالی غایب بزرگ پرسپولیس-تراکتور

همشهری آنلاین- یک هفته ای از حضور نمایندگان پرسپولیس در امارات برای عقد قرارداد با آنتونی استوکس می‌گذرد. موضوعی که تا کنون منجر به عقد قراردادرسمی با این بازیکن نشده است. مهاجمی که با توجه به حضورش در تراکتورسازی و نحوه جدایی‌اش از این تیم می‌توانست چهره ویژه اولین بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور بعد از تعطیلات نیم فصل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا و با تعلل مدیران پرسپولیس در عقد قرارداد بازی بزرگ هفته هفدهم چهره جنجالی‌اش را از دست داد.

بازیکنی که در مدت کم حضورش در تراکتور نشان داد کیفیت فنی بالایی دارد اما حاشیه‌هایش منجر به جدایی او از این تیم تبریزی شد. هرچند مسئولان تراکتورسازی معتقدند  این بازیکن شرایط بازی در هیچ تیم ایرانی را ندارد اما او می‌توانست با حضور در این بازی انگیزه‌ةای بالای خود برابر تیم سابق را به نمایش بگذارد

کد خبر 479816 برچسب‌ها باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهانه عجیب؛ تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته!

مشکلات روشنایی ورزشگاه یادگار امام باعث شده تا زنان امکان تماشای بازی این هفته تراکتور را نداشته باشند.

به گزارش ورزش سه، امروز باشگاه تراکتور محل برگزاری یک جلسه مهم پیرامون ورود زنان به ورزشگاه بود و مدیران این باشگاه تمهیدات خود را بعد از صدور مجوز ورود طرفداران در نظر گرفتند.

قرار بر این شد که هواداران تراکتور در سال جدید امکان حضور در استادیوم را داشته باشند، اما همانطور که پیش از این اعلام شد، آنها در بازی ذوب‌آهن وارد استادیوم خواهند شد.

این در حالی است که هواداران تراکتور امیدوار بودند در بازی سپاهان هم این امکان را داشته باشند، اما یک مانع زیرساختی از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری می‌کند.

بر اساس آنچه اعلام شده، مسئله روشنایی در ورزشگاه یادگار امام و محلی که برای زنان در نظر گرفته شده، باعث می‌شود که آنها برای دیدار‌هایی که بعد از غروب آفتاب برگزار می‌شود، اجازه ورود را پیدا نکنند.

به این ترتیب اولین بازی آنها در لیگ برتر به اولین مسابقه بعد از ماه رمضان موکول می‌شود.

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بهانه عجیب؛ تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته!
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • واکنش احساسی ستاره پرسپولیس به تاریخ‌سازی بزرگ
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!