Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، بهنام شهدی، در جلسه تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: رسیدن گندم با کیفیت به دست نانوایان در پخت بهداشتی و مناسب نان حائز اهمیت است و مسئولان باید در فرآیند تولید و عرضه نان به کیفیت گندم نیز توجه داشته باشند.  

وی اظهار کرد: نظارت بر کیفیت گندم وارداتی و مبارزه با آفت‌ها در گندم تولید داخل به صورت مستقیم در کیفیت نان تولیدی تاثیرگذار است و روند رو به بهبود کیفیت نان باید در سال آینده در استان مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهدی گفت: طبق قانون نیز افزایش هزینه‌های ساخت‌وسازها از تاریخ ٢۵ آبان ماه امسال و هرگونه افزایش قیمت در مصالح بدون نظر کارگروه تنظیم بازار غیرقانونی است.  

وی تاکید کرد: مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌ غربی مدارک قانونی و درخواست خود را در مورد افزایش قیمت مصالح ارائه کنند تا در ستاد تنظیم بازار استان مورد بررسی قرار گیرد.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌ غربی با اشاره به مسأله صادرات سیب این استان گفت: صادرات سیب از اهمیت ویژه‌ای در اقتصاد استان برخوردار بوده و روند عرضه آن روان‌سازی شده‌ است.  

شهدی گفت: رسیدگی به وضعیت صادرات سیب در اولویت کار مسئولان مرتبط است و این مساله با جدیت پیگیری می‌شود تا کشاورزان متضرر نشوند.  

وی تاکید کرد: بحث نظارت مستمر بر بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات نیز باید به اولویت مسئولان تبدیل شود تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.  

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی نیز با اشاره به اینکه در دی ماه امسال ۳ میلیون و ٩٨٣ هزار قطعه در مرغداری‌های استان جوجه‌ریزی می‌شود، گفت: نیاز ماهانه استان ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه است و با این آمار هیچ کمبودی را در بخش تامین مرغ بازار مصرف وجود ندارد و همچنین افزایش قیمتی را نیز شاهد نخواهیم بود.  

شهدی بیان کرد: مجوز تولید ۴٠ هزار قطعه تخم‌مرغ و ٣٠٠ هزار قطعه مرغ گوشتی در داخل آذربایجان‌ غربی گرفته شده و از این لحاظ کمبودی را در بازار ماه رمضان نخواهیم داشت.  

وی اظهار کرد: افزایش قیمت برخی کالاها به دلیل شرایط اقلیمی و برخی نیز بر اساس میزان عرضه و تقاضاست که باید این مسأله برای مردم تبیین شود که نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد.  

در ادامه این جلسه حاضران نظرهای خود را برای رصد و کنترل دقیق بازار ارائه کردند و تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها سنجیده شد.

کد خبر 479813 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد نان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت متأثر از عوامل مختلفی است که علاوه بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سلامت جسمانی، عامل فرهنگی، تغییر رویکرد و سبک زندگی نیز در آن به طور محسوسی تاثیرگذار است.

 نیر الهامی افزود: طبق اجرای قانون جوانی جمعیت، مدیران مربوطه در این حوزه وظیفه دارند با تمام توان در راستای برگزاری برنامه‌های تعریف شده در حوزه جوانی جمعیت تلاش نمایند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم افزایش جمعیت سالمندان و کاهش نیروی جوان به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 الهامی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود و در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی