Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رشت با اشاره به اثرات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری انتخابی المپیک در رشت، گفت: کمیته های 3گانه امنیت و انتظامات، زیرساختهای اجرایی و فرهنگی-هنری در راستای برگزاری باشکوه این رویداد ورزشی برنامه ریزی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر میرشمس مومنی زاده در  جلسه ستاد هماهنگی مسابقات بین المللی وزنه برداری جهان پهلوان نامجو که در فرمانداری رشت برگزار شد، با اشاره به برگزاری رقابت های وزنه برداری بین المللی جام جهان پهلوان نامجو از 12 لغایت 16 بهمن  و همزمان با دهه مبارک فجر در سالن 6 هزار نفره شهر رشت ، افزود: این مسابقات از آنجایی که در سطح بین المللی و به عنوان انتخابی المپیک 2020 برگزار می شود و  با توجه اینکه اثرات فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی بسیاری  برای استان گیلان به همراه خواهد داشت، لازم است همه با جدیت و پشتکار لازم در راستای برگزاری باشکوه این مسابقات گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه هماهنگی های لازم اجرایی، امنیتی، انتظامی در راستای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در رشت صورت پذیرفته است، افزود: در همین راستا  کمیته های زیرساخت های اجرایی و فرهنگی و هنری نیز تشکیل و نسبت به فراهم آوردن بهترین شرایط جهت برگزاری این مسابقات تلاش خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه در طول برگزاری مسابقات باید اکیپ خدماتی و امدادی در محل برگزاری مسابقات مستقر باشند، گفت: با توجه به اینکه  مسابقات بین المللی وزنه برداری جام پهلوان نامجو بصورت زنده از چندین شبکه خارجی و داخلی  پوشش داده خواهد شد، لذا اعضای ستاد برگزاری این مسابقات  باید نسبت به رعایت کامل اصول دیپلماتیک  و تشریفات اهتمام ویژه داشته باشند.

دکتر مومنی زاده با تقدیر از پیش بینی های صورت گرفته از سوی صدا و سیما جهت پوشش مناسب این رویداد بین المللی ورزشی، افزود: همچنان از صدا وسیما انتظار می رود  با  اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب زمینه برگزاری هر چه باشکوهتر این مسابقات را فراهم کند.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه این مسابقات در سطح بین المللی و با پوشش رسانه ای بین المللی برگزار می شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از نگاه ها در سطح بین الملل و کشور به استان گیلان و این مسابقات چشم دوخته اند انتظار می رود دست اندرکاران این مسابقات با پیش بینی همه لوازم برگزاری این مسابقات از هر گونه اهمال و اختلال در جریان برگزاری این رویداد ورزشی پیشگیری کنند.

دکتر مومنی زاده در انتها خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد هر یک از ادارات مرتبط با برگزاری این مسابقات ارزیابی و از ادارات موفق و پیگیر تقدیر به عمل خواهد آمد.

در ادامه این جلسه حیدری مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات، گفت: این رویداد بین المللی که به میزبانی استان گیلان برگزار می شود، دارای ابعاد جهانی خواهد بود لذا انتظار می رود با کمترین اهمال نسبت به برگزاری آن اقدام شود.

وی افزود: ضرورت دارد هر سازمان با توجه به مصوبات کمیته اجرایی، موانع را پیش بینی و رفع کند چراکه به دلیل تقارن این مسابقات با ایام دهه مبارک فجر، برگزاری با شکوه آن می تواند نشاندهنده عظمت انقلاب اسلامی باشد لذا می طلبد مدیران ما از بعد ملی و میهنی به این قضیه نگاه کنند تا وجه جمهوری اسلامی به مجامع ملی شناسانده شود و بر اقتدارش بیافزاید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جمهوری اسلامی رسانه فرهنگی هنری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۲ وزنه‌بردار به دور جدید تمرینات تیم‌ملی فراخوانده شدند که ایلیا صالحی‌پور از خوزستان در لیست دعوت شدگان حضور دارد.

دور جدید اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری از یکم اردیبهشت ماه به صورت ممتد تا المپیک پاریس ادامه خواهد داشت.

این اردو به منظور آماده‌سازی تیم‌ملی وزنه‌برداری برای المپیک پاریس و مسابقات جهانی منامه در کشور قطر است.

کد خبر 6080148

دیگر خبرها

  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید