Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@09:40:14 GMT

AFC رسما میزبانی را از استقلال گرفت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۷۳۱۷

صراط:

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز گذشته (سه‌شنبه) در بخش برنامه دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا، برگزاری دیدار‌های پلی‌آف نمایندگان فوتبال ایران در این رقابت‌ها در زمین بی‌طرف را به صورت رسمی تایید کرد.

به گزارش میزان کنفدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) در همین مورد بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

دیدار‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بین شهرخودرو ایران و الرفاع بحرین و همچنین استقلال ایران برابر الکویت کویت که قرار بود روز ۲۱ ژانویه (اول بهمن) برگزار شوند، به‌خاطر برخی نگرانی‌ها و هشدار‌ها به زمین‌های بی‌طرف منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کمک به تسهیل در تغییر زمین مسابقات به زمین‌های بی‌طرف که توسط کمیته‌های مربوط AFC تایید شده، کنفدراسیون فوتبال آسیا این دو بازی را به روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) در امارات منتقل می‌کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کنفدراسیون آسیا نمایندگان ایران پلی آف لیگ قهرمانان آسیا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال

با اعلام کمیته انضباطی سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تهران به دلیل تخلفاتی که در دیدار برابر آلومینیوم اراک رخ داده است باید دفاعیه خود را ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام سرمربی، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی مربیان تیم استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

نکونام به کمیته انضباطی احضار می‌شود

البته نکونام به دلیل محرومیت نمی‌تواند در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل شمس آذر روی نیمکت این تیم بنشیند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • پرسپولیس رسما از نکونام شکایت کرد
  • تاج: رشت باید میزبان مسابقات آسیایی باشد!
  • تحرکات عجیب علیه برگزاری مچ اندازی آسیایی!
  • فوتبال اسرائیل عضو کنفدراسیون آمریکای جنوبی شد!