Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی با بیان اینکه در سایه بصیرت و هوشیاری ملت تهدید های دشمنان بی اثر است، گفت: دشمنان در قالب توطئه های مختلف به دنبال خدشه دار کردن وجهه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(2 بهمن) در کارگروه پدافند غیرعامل استان، افزود: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اشاره توطئه های دشمنان در طول 41 سال گذشته، افزود: به حمد الله در این مدت تهدیدات دشمن در حوزه‌های مختلف با تمهیدات اندیشیده شده خنثی و بی اثر و در زمان مناسب پاسخ کوبنده به این تهدیدات داده شده است.

 

وی اظهار داشت: خصومت دشمنان، از جنگ مستقیم به سمت تهدیدات غیر مستقیم پیش رفته است به گونه ای که حوزه‌های سایبری، تروریستی، بیوتروریستی، تخریب زیرساخت ها و از بین بردن مراکز حیاتی را هدف قرار داده است‌. 

 

ثمینی بیان کرد: کارگروه پدافند غیرعامل کشور در همین راستا در هر استان نقاط حساس و مورد تهدید را شناسایی کرده و در لرستان نیز این نقاط مشخص و کارگروه پدافند غیر عامل بررسی و اقدامات خود را روی آن معطوف نموده است.

 

معاون استاندار لرستان، با بیان اینکه امنیت در راس همه امور در کشور قرار دارد، افزود: ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان و منطقه است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن در قالب توطئه های مختلف امنیت مردم را نشانه گرفته اند، افزود: دشمنان با اجرای عملیات های خرابکارانه به دنبال شکستن ابهت و خدشه دار کردن وجهه نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

ثمینی تصریح کرد: در این راستا دشمن به دنبال ازبین بردن زیرساخت ها، اجرای عملیات روانی در میان مردم، اختلال در کشور و اقداماتی مشابه هدف آنهاست.

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی در کشور، افزود: ارتقای شاخص های پدافند غیرعامل برای پیشگیری و خنثی سازی توطئه های دشمنان ضروری است.

 

ثمینی همچنین  اشاره به  نمره  قبولی پدافند غیر عامل کشور و استان در  مواجهه  با  تهدیدات  و حوادث، تصریح کرد: ماهیت دشمن در شکل های مختلف مانند غائله داعش، ایجاد ناآرامی ها، ترور شخصیت ها و اقداماتی از این دست، بر همگان روشن شده است از این رو موظف هستیم به منظور تأمین آرامش مردم و پیشگیری از تکرار اینگونه اتفاقات، آمادگی خود را در مقابله با آنها افزایش داده و نقاط ضعف احتمالی را از بین ببریم .

 

وی با اعلام لزوم آمادگی لحظه ای در تقابل با تهدیدات و حوادث احتمالی، افزود: پدافند غیرعامل در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و امثال آن به عنوان نهاد هماهنگ کننده در میان سازمان های دولتی و نهادهای مردمی،  نقش خدمت‌رسانی به مردم ، تسهیل گری در امور تلاش برای کاهش تلفات را برعهده دارد کما اینکه در سیل اخیر استان شاهد خلق این اتفاق بودیم .

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان به دو رویداد سیاسی مهم دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و آمادگی کامل اعضای کارگروه  چه از لحاظ توان پرسنل و چه بهره‌ گیری از امکانات در جهت برگزاری سالم این دو رویداد ضرروی است.

 

 ثمینی همچنین بر هماهنگی دستگاه های عضو کارگروه در زمینه پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی تاکید کرد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی طرح ملی فهما مقابله با توطئه های دشمنان وحدت پدافند غیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت:

دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کارهای بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه(بخوانید بر تورم)؛ هر یک از اینها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها! 

 ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدجواد آذری جهرمی در دوره دانشجویی (+عکس) واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

دیگر خبرها

  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد