Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور اداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی تعطیلی روزهای پنجشنبه را صرفاً مربوط به ستادهای مرکزی دستگاه‌های اجرایی در استان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، چندی پیش یکی از شهروندان با ثبت دغدغه خود در سامانه «فارس من» خبرگزاری تحت عنوان «یک بام و دو هوای تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات خدماتی خراسان رضوی» و حمایت جمعی دیگر، خواهان پیگیری علت این عدم تعطیلی شدند که اقدام به پیگیری این موضوع از مدیر امور اداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا مباشر کاشانی، تعطیلی روزهای پنجشنبه را صرفاً مربوط به ستادهای مرکزی دستگاه‌های اجرایی در استان دانست. 

وی با استناد به مکاتبات دی‌ماه سال 96 استانداری و سازمان اداری و استخدامی کشور، اظهار کرد: در بخشنامه ابلاغی از سوی استانداری به دستگاه‌های اجرایی، مدت‌زمان کار کارمندان دولت 44ساعت برای 6 روز هفته تعیین‌شده است که ستاد مرکزی دستگاه‌های اجرایی مشمول این حکم نیستند.

مدیر امور اداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی تصریح کرد: برخی امور تابعه شرکت آب و فاضلاب در سطح استان خواهان تعطیلی در روزهای پنجشنبه بودند که اجابت این درخواست با توجه به بخشنامه مورد استناد، امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: اداره آب و فاضلاب فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد : مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند