Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-16@20:20:53 GMT

طرح حذف چهار صفر به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۷۳۸۹

طرح حذف چهار صفر به کجا رسید؟

عضو کمیسیون اقتصادی:مجلس کلیات طرح حذف چهار صفر در مجلس تصویب شده و هم اکنون در جلسات مختلف به جزئیات آن می‌پردازیم، اما تاکنون به اتفاق نظر در مورد لوایح این طرح نرسیده ایم.

به گزارش بازارنیوز، عامر کعبی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در باره بررسی طرح حذف چهار صفر در جلسات مجلس اظهار کرد: از اوایل مهر ماه امسال که طرح حذف چهار صفر وارد مجلس شد تاکنون جلسات متعددی در کمیسیون‌های مختلف مجلس درباره بررسی ابعاد آن تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کلیات طرح حذف چهار صفر در مجلس تصویب شده و هم اکنون در جلسات مختلف به جزئیات آن می‌پردازیم، اما تاکنون به اتفاق نظر در مورد لوایح این طرح نرسیده ایم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: اختلاف نظر‌هایی بین اعضا کمیسیون‌های مختلف وجود دارد که تمامی اعضا پیشنهاد‌ها و نظر خود را در جلسات مطرح می‌کنند تا به یک نتیجه و نظر واحد برسیم.
کعبی ادامه داد: در صورتی که بررسی‌ها به نتیجه نرسد و اجرا کردن طرح حذف چهار صفر به ضرر اقتصاد کشور تمام شود، امکان حذف و رد شدن این طرح وجود دارد.
وی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی که درخصوص طرح حذف چهار صفر از پول ملی مطرح است، روش اجرایی آن بوده به طوریکه نباید بار منفی و روانی در اقتصاد و جامعه داشته باشد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GsG برچسب ها: حذف صفر از پول ملی ، مجلس ، کمیسیون اقتصادی ، عامر کعبی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حذف صفر از پول ملی مجلس کمیسیون اقتصادی عامر کعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳

جداول و پیوست‌های لایحه بودجه ۱۴۰۳ هفته گذشته اعلام وصول شد و در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ درباره جداول تفصیلی و پیوست ها و ارقام بودجه در جلسه علنی یکشنبه ۱۹ فرودین مجلس اعلام وصول شد.

بخش دوم لایحه بودجه برای ثبت پیشنهادات نمایندگان و کمیسیون ها تخصصی در سامانه بارگذاری شد تا با اتمام این مهلت در دستور کمیسیون تلفیق قرار گیرد.

طبق گفته مجتبی یوسفی، عضو هیات رییسه مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق حداکثر تا هفته اول اردیبهشت به صحن علنی ارائه شده و در دستور مجلس قرار می گیرد.

با تغییر و اصلاح ماده ۱۸۲ آیین‌نامه داخلی مجلس، روند بررسی لایحه بودجه تغییر کرد بدین شکل که ابتدا کلیات بخش اول لایحه بودجه شامل ماده­ واحده مشتمل بر احکام مورد نیاز برای اجرای بودجه کل کشور، سقف منابع بودجه عمومی دولت به تفکیک درآمدها و واگذاری دارایی­‌های سرمایه­‌ای و مالی و اجزای اصلی آنها، ترازهای عملیاتی، سرمایه­‌ای و مالی بودجه عمومی دولت و فروض برآورد منابع و مصارف بودجه در مجلس بررسی می شود و سپس بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تفصیلی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بخش اول لایحه بودجه در اسفندماه ۱۴۰۲ به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید و توسط رییس مجلس برای اجرا ابلاغ شد.

بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را در پیوست‌های زیر بخوانید:

جداول کلان

پیوست ۱

پیوست ۲

پیوست ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • عواملی که در علم اقتصاد می‌تواند به حوزه گردشگری کمک کند
  • جداول و پیوست‌های بودجه ۱۴۰۳
  • مشارکت مردم در تولید تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان