Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@02:08:36 GMT

گواردیولا: اِدرسون بهترین پنالتی‌زن ما است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۷۴۴۹

گواردیولا: اِدرسون بهترین پنالتی‌زن ما است

مرد اول کادر فنی منچسترسیتی می‌گوید دروازه‌بان برزیلی‌اش بهترین پنالتی‌زن تیمش است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچسترسیتی در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس به سختی با نتیجه یک بر صفر در خانه شفیلدیونایتد به برتری دست یافت که گابریل ژسوس در دقیقه 36 یک ضربه پنالتی را برای این تیم به هدر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

رکورد فوق العاده دی بروین در جزیره

پپ گواردیولا پس از این بازی در پاسخ به این پرسش که «آیا نگرانی بابت پنالتی‌زن‌ها ندارید؟»، گفت: قطعاً نگرانم. باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهم. من همیشه به بازیکنانم اعتماد دارم اما باید روی نحوه انتخاب زننده ضربه پنالتی بین خود بازیکنان واکنش نشان دهم.

وی افزود: این واکنش هم تنها به خاطر ضربه پنالتی‌ای که ژسوس در این بازی به هدر داد، نیست چون آگوئرو هم پیش از این پنالتی از دست داده و استرلینگ هم یک پنالتی و نصفی (دو پنالتی در بازی با ولورهمپتون داشت که هر دو را به هدر داد و پنالتی دوم را در برگشت گل کرد) از دست داده است.

سرمربی منچسترسیتی تصریح کرد: ما از این حیث ایمن نیستیم. در چنین سطحی گل کردن ضربات پنالتی خیلی اهمیت دارد و در بسیاری از موارد تفاوت را رقم می‌زند. باید تصمیم‌گیری کنم که در چنین شرایطی چه کسی پنالتی بزند.

گواردیولا با طفره رفتن از پاسخ به این پرسش که «آیا کسی را برای زدن ضربات پنالتی مدنظرتان داشتید؟»، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: اِدرسون بهترین گزینه است. باور کنید او پنالتی‌زن خوبی است. او انسانی خونسرد است و می‌تواند پنالتی‌ بزند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال گواردیولا سرمربی منچسترسیتی لیگ جزیره ادرسون پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود

دون کارلو از آزمون سخت اتحاد سربلند خارج شد و کهکشانی‌ها را بار دیگر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

طرفداری | کارلو آنچلوتی به تمجید از عملکرد خط دفاعی رئال مادرید در بازی با منچسترسیتی پرداخت.

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4-3 رئال مادرید در ضربات پنالتی‌ها خاتمه یافت. پس از تساوی 4-4 دو تیم در مجموع دو جدال رفت و برگشت، در نهایت کهکشانی‌ها با درخشش آندری لونین در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی شدند.

منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید؛ حماسه جاودان با قلم کارلتو امضا شد

کارلو آنچلوتی در مصاحبه بعد از بازی در خصوص مسائل مختلفی چون سبک بازی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی، ضربات پنالتی‌ها، پپ گواردیولا و ... صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

بازی؟

از زمان کامبک مقابل چلسی (یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 22-2021)، تا به حال این‌قدر مضطرب نبوده‌ام. این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود. هیچ راه دیگری وجود نداشت. مقابل منچسترسیتی باید دفاع کرد. ما فوق‌العاده دفاع کردیم و از پس حملات سیتی بر آمدیم.

همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است... اما ما هنوز این‌جا هستیم. حالا می‌توانیم لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم. امشب یک نوشیدنی می‌خورم و به آرامی می‌خوابم!

پنالتی‌ها؟ 

 پنالتی زدن مثل قمار است، اما من به بازیکنان و آندری لونین که خیلی آرام و مسلط بود، اطمینان زیادی داشتم. همه بازیکنانم می‌خواستند پنالتی بزنند. ما پنالتی‌زن‌ها را انتخاب کردیم و همه پنالتی‌هایشان را به زیبایی روانه دروازه کردند. اما در این میان، رودیگر من را خیلی غافل‌گیر کرد.

پپ گواردیولا؟ 

 پپ گواردیولا به ما تبریک گفت و برایمان آرزوی موفقیت کرد. او همیشه یک جنتلمن واقعی بوده و هست. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود