Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز جمعه از بارش برف و باران در برخی مناطق خبر داد.برای تهران امروز بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز برای اکثر مناطق نیمه غربی کشور به‌جز شمال غرب کشور بارش برف و باران همچنین برای سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب کرمان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از مناطق جنوب، جنوب غرب و استان هرمزگان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی‌شده است.

فردا شدت بارش‌ها از سمت غرب کاسته شده و به‌تدریج نیمه شرقی کشور را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و اوایل وقت روز جمعه از نوار شرقی کشور خارج خواهد شد.

فردا اکثر مناطق کشور آسمانی ابری گاهی همراه با بارش خواهند داشت که بارش در شرق و جنوب از شدت بیشتری برخوردار است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری از شمال غرب کشور بارش در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی آغاز خواهد شد.

شنبه بارش‌ها برای نوار غربی و شمالی ادامه خواهد شد. همچنین در این روز افت محسوس دما در نیمه شمالی کشور روی می‌دهد، یکشنبه بارش‌ها برای برخی مناطق شرقی و جنوب کشور پیش‌بینی‌شده است. امروز خلیج‌فارس و شرق تنگه هرمز، پنجشنبه خلیج‌فارس،‌ تنگه هرمز و غرب دریای عمان و جمعه غرب دریای خزر مواج خواهد بود.

 آسمان تهران امروز ابری با احتمال بارش برف و باران 25 درصدی و 56 درصدی برای شب،‌ فردا آفتابی تا قسمتی ابری با وزش باد 9 تا 15 کیلومتری در جهت غرب،جنوبی غربی و احتمال بارش 40 درصدی و روز جمعه آفتابی تا قسمتی ابری و بدون پدیده جوی پیش‌بینی‌شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر از سازمان هواشناسی، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

قابل ذکر است تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

چهارشنبه و پنجشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

‌هوای امروز تهران ابری همراه با بارش پراکنده است، اما به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۰ و کمینه دمای آن ۱۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کد خبر 6087370 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • آماده‌باش و هشدار هلال احمر برای پیش‌بینی بارش شدید باران در ۲۸ استان
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه