Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@00:33:40 GMT

توقیف محموله ۱۰ میلیاردی دخانیات قاچاق در پارسیان

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۷۴۷۴

توقیف محموله ۱۰ میلیاردی دخانیات قاچاق در پارسیان

جعفری از کشف ۵۰۲ هزار نخ سیگار و بیش از ۸ هزار بسته تنباکو میوه ای قاچاق به ارزش ۱۰میلیارد ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله بی امان با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایستگاه بازرسی “لاورچهو” حین کنترل محورهای فرعی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علایم بازدارنده سعی داشت از محل متواری شود، تصریح کرد: با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران، راننده خودرو پس از طی مسافتی عرصه را بر خود تنگ دید و با رها کردن آن از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو مذکور ۵۰۲ هزار نخ سیگار و ۸ هزار و ۲۲۰ بسته تنباکو میوه ای خارجی قاچاق کشف شد.

جعفری، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: راننده خودرو حامل محموله قاچاق شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه پیامک ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند اظهار کرد: در جهت برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک کامیون کمرشکن حامل یک دستگاه لودر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به اینکه لودر قاچاق است و کارشناسان ارزش آن را ۹۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب