Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@19:28:42 GMT

سفر وزیرآموزش‌ و پرورش به سوریه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۷۷۱۲

سفر وزیرآموزش‌ و پرورش به سوریه

به گزارش صدای ایران و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محسن حاجی میرزایی به دعوت عماد موفق العزب، وزیر آموزش‌ و پرورش سوریه، سفر دو روزه‌ای را به دمشق طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه، دوم و سوم بهمن انجام می‌دهد.

در این سفر وزیر آموزش‌وپرورش دیدارهایی با نخست‌وزیر، رئیس مجلس، وزیرآموزش عالی سوریه و دیگر مقامات این کشور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از برنامه‌های این سفر امضای یادداشت تفاهم همکاری‌های آموزشی بین دو کشور در زمینه‌های همکاری و تعامل در عرصه‌های فنی و حرفه‌ای، آموزش ابتدایی، آموزش استثنایی، کتب درسی، صنایع آموزشی، تربیت‌معلم و استعدادهای درخشان خواهد بود.

بازدید از مدرسه امام خمینی جمهوری اسلامی ایران در دمشق و بررسی مسائل مدارس ایرانی در کشور سوریه از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران وزارت آموزش وپرورش مجلس نخست وزیر دمشق سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مخبردزفولی، رئیس فرهنگستان علوم ظهر شنبه با رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش در فرهنگستان علوم دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار در راستای همکاری و تعامل فرهنگستان علوم با وزارت آموزش و پرورش برای تقویت جریان علم کشور در حوزه‌های مختلف صورت گرفت.

رئیس فرهنگستان علوم از اهتمام وزیر آموزش و پرورش به اجرائی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش قدردانی و با تاکید بر اهمیت تهیه نقشه راه سند تحول، از ارائه آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب استقبال کرد.

مخبر دزفولی، رئیس فرهنگستان علوم از آمادگی فرهنگستان علوم برای همکاری با آموزش و پرورش در موضوعات مختلف علمی خبر داد و گفت: گفتمان سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس مدنظر باشد تا جهت گیری علمی متناسب در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش لرستان