Web Analytics Made Easy - Statcounter

حقیری از ثبت طرح «سلام مسجد» در سامانه فهما خبر داد و گفت: کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند مشخصات ۱۰۰ عضو را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده است.

«مهدی حقیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند گفت: کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در سال 76 راه اندازی شده است و اکنون حدود 150 نفر در این کانون فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند افزود: در حال حاضر 100 نفر از اعضای این کانون مشخصات خود را رویداد ملی «فهما» ثبت کرده اند.

 

وی از ثبت طرح «سلام مسجد» در سامانه فهما با هدف جذب نوجوانان و نسل چهارم انقلاب به مساجد خبر داد و بیان کرد: براین اساس با دعوت از دانش‌آموزان و ساماندهی آنان در گروه های 10 تا 15 نفره برای این قشر برنامه ها و اردوهای ویژه ای برگزار می شود و همچنین برای کادرسازی در مساجد به آنان مسئولیت های واگذار خواهد شد.

 

حقیری ادامه داد: با ثبت فعالیت‌های قرآنی، کتاب و کتابخوانی، مناسبت های ملی و مذهبی، ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ نماز، غنی سازی اوقات فراغت و خلاقیت و نوآوری موفق به کسب بیش از 5 هزار امتیاز شده ایم.

 

 مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند به مهم ترین برنامه های این کانون فرهنگی و هنری تا پایان سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، جشن میلاد حضرت زهرا (س) و برگزاری مراسم معنوی اعتکاف تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد طرح سلام مسجد خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجنددر سال ۱۴۰۳ با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مهدی پارسی از ساخت 25 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجند در سال 1403 با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از 25 کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود 35 میلیارد تومان نیاز است که این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سالجاری در این محور مهم استان باید بیش از 200 پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سنوات گذشته نیز احداث این پل ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهار سال اخیر 53 کیلومتر بزرگراه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در محور زاهدان- بیرجند به بهره برداری رسیده و همچنان سه کارگاه با ایجاد اشتغال برای 350 نفر در حال انجام تعهدات سال جاری این اداره‌کل در این مسیر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • کشف جسد یک مرد در اطراف فرودگاه بیرجند
  • کشف جسد یک مرد در حاشیه‌ی شهر بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد