Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@11:07:58 GMT

سپاهان با الغسانی به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۷۷۹۴

محسن الغسانی، مهاجم تیم ملی عمان و عضو باشگاه السویق شب گذشته به ایران رسید تا با باشگاه سپاهان اصفهان قرارداد امضا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این راستا سایت «الکوره» عربی در بازتاب این خبر، نوشت: محسن الغسانی، ستاره تیم ملی عمان و السویق به تهران رسید تا کارهای لازم برای امضای قرارداد با سپاهان اصفهان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اولین بازیکن عمانی است که در لیگ ایران مشغول می شود.

بزودی باشگاه السویق جزئیات قرارداد مهاجمش به این تیم ایرانی را اعلام می کند. مهاجم 22 ساله در 76 بازی برای تیم عمانی 21 گل زده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی الغسانی عمان تابناک ورزشی مکانیسم ماشه اجلاس داووس علی دیواندری زینب ابوطالبی سم آفلاتوکسین سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا حمید ابوطالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام برگزار و ملیحه اسلامی، مدیر تیم پالایش گاز ایلام تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • کمیته انضباطی سپاهان را جریمه کرد
  • سپاهان باز هم جریمه شد