Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران-سردار حسین رحیمی در اجرای سی و دومین مرحله از طرح رعد که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد، گفت‌: در اجرای این مرحله از طرح رعد ۶۴۹ سارق دستگیر شدند که از این تعداد ۱۱۱ نفرشان سابقه دار بوده و ما بقی برای نخستین بار دستگیر شدند.
رحیمی با بیان این که این سارقان در قالب ۴۳ باند فعالیت داشتند، ادامه داد: ۷۰ نفر از سارقان دستگیر شده حرفه‌ای بودند و ۵۷۱ نفر نیز جزء سارقان خرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مابقی نیز مالخر اموال این سارقان هستند.
رحیمی با بیان این که ۹۸۰۰ فقره اموال سرقتی از سارقان کشف و ضبط شده است گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه بیش از ۷ میلیارد تومان بوده است و در مجموع در اجرای این طرح ۱۰۵۳ فقره، مورد رسیدگی قرار گرفته است.
به گفته‌ی رئیس پلیس پایتخت از این افراد دو فقره سلاح گرم و ۱۰۴ فقره سلاح سرد و همچنین ۱۷۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شده است.
رئیس پلیس پایتخت همچنین از کشف ۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد و درباره‌ی اقلام قاچاق مکشوفه نیز اظهار کرد: ۸۳ هزار فقره کالای قاچاق نیز در اجرای این طرح کشف و ضبط شده است و ۳۵ نفر نیز دستگیر شده‌اند که ارزش ریالی اموال قاچاق مسروقه بالغ بر ۸.۵ میلیارد ریال است.
رحیمی با اشاره به دیگر کشفیات طرح رعد گفت: ۷۴۲۰ حلقه سی دی مستهجن و مبتذل نیز در اجرای این طرح کشف شده است.
رحیمی در پاسخ به پرسشی در مورد وقوع سرقت مسلحانه در پایتخت نیز گفت: در سه سال گذشته سرقت مسلحانه قابل ذکری در سطح اماکن پایتخت نداشتیم البته در مواردی بوده که شاکیان اعلام کردند متهمان حامل سلاح بودند اما این که یک سرقت مسلحانه قابل ذکر باشد و با آن تصوری که از سرقت مسلحانه وجود دارد بوده باشد، چنین چیزی نبوده است. 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنانش از کاهش ۲ درصدی سرقت‌ها در پایتخت خبر داد و گفت: ما توانستیم کل سرقت‌ها را در پایتخت از ابتدای امسال تاکنون ۲ درصد کاهش دهیم. البته اگر ۱۳ درصد افزایش سرقتی که در ابتدای سال داشتیم لحاظ کنیم می‌توانیم بگوییم که  سرقت از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ درصد کاهش داشته است. علاوه بر آن افزایش کشفیات ما نیز ۵ درصد افزایش داشته است.  

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سردار حسین رحیمی طرح رعد پلیس پیشگیری تهران سابقه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد

دزد تک روی طلای منازل شهروندان کرمانی  با کشف ۱۲ فقره سرقت دستگیرشد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان دوشنبه درنشستی خبری بیان کرد:  به دنبال  وقوع  افزایش سرقت و زورگیری طلا از چند منزل در شهر کرمان، نیروهای پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت پی بردند بیشتر سرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته، اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان به جا مانده است.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی ادامه داد:دراین زمینه ماموران با انجام تحقیقات و رصدهای  تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان در شرق کرمان بود، پی بردند و این متهم  را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی هنگام فروش بخشی از طلاهای سرقتی به دام انداختند.

وی اضافه کرد: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلا از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آن ها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی کرمان اقرار کرد که پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مال باختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد