Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:38:54 GMT

۱۰هزار راس دام در مراغه پلاک‌کوبی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۱۴۸

۱۰هزار راس دام در مراغه پلاک‌کوبی شد

اسماعیل کریمی اصل روز چهارشنبه در بازدید از روند اجرایی طرح پلاک کوبی و هویت دار کردن دام های سنگین و سبک شهرستان اظهار داشت: اجرای این طرح الزامی بوده و دامداران برای هویت‌گذاری دام‌های سبک شامل گوسفند و بز تا یک سال آینده و دام‌های سنگین شامل گاو، گوساله و تک سمی‌ها تا ۶ ماه آینده فرصت دارند.

وی افزود: طرح هویت‌گذاری دام با نظارت کارشناسان اداره بهبود تولیدات دامی مدیریت و از سوی عوامل شرکت های تعاونی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی گفت: ارایه هرگونه خدمات به دامداران شامل تسهیلات بانکی، توزیع نهاده های دامی، خدمات بیمه‌ای، صدور و یا تمدید هرگونه پروانه صنفی دامداری داخل روستا و یا دامداری‌های نیمه‌صنعتی و صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری خارج روستا منوط به انجام پلاک کوبی و هویت دار کردن دام است.
وی اضافه کرد: تاکنون حدود ۲۵ درصد از کل جمعیت دام سنگین شهرستان هویت‌گذاری شده است و حدود چهار هزار و ۵۵۰ راس در سامانه هویت گذاری دام ثبت شده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور مراغه وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان با حضور محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک، قاسم زاده مدیر کل منابع طبیعی، عبدی جانشین و مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی، ارجمندی نماینده اقتصاد و دارایی، رحماندوست مدیر امور اراضی و روسای ادارات امور اراضی و نمایندگان دستگاه های اجرایی آغاز به کار کرد.

در این کمیسیون پلاک های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898717

دیگر خبرها

  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • کشف و ضبط ۱۷۶۰ سکه فلزی در شهرستان مراغه
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه