Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، در پاسخ به شایعه‌سازی‌های انتخاباتی برخی داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، در پاسخ به شایعه‌سازی‌های انتخاباتی برخی داوطلبین نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن اطلاعیه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَقفُ ما لَیسَ لَکَ بِهِ عِلمٌ ۚ إِنَّ السَّمعَ وَالبَصَرَ وَالفُؤادَ کُلُّ أُولٰئِکَ کانَ عَنهُ مَسئولًا﴿ سوره مبارکه الإسراء آیه ۳۶﴾

با توجه به نزدیک شدن برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، متأسفانه برخی شایعات در مورد حمایت حجت‌الاسلام‌و المسلمین آقای حاج سیدعلیرضا عبادی نماینده معزز ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند از یک کاندیدای خاص در سطح حوزه های انتخابیه استان خراسان‌جنوبی به گوش می‌رسد.

بدینوسیله به استحضار مردم شریف استان خراسان‌جنوبی می رساند، نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند از آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید فرمودند: " که هیچ ملاقات و دیداری با کاندیداهای محترم تا پایان انتخابات را نخواهند داشت و هرگونه نقل و قول و یا خبری مبنی بر حمایت ایشان و یا موضوعاتی از این قبیل در زمینه کاندیداهای محترم انتخابات را تکذیب نمودند."

توصیه ایشان به مردم شریف و فهیم استان خراسان‌جنوبی، این است که با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات و براساس معیارهای حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مجلس شورای اسلامی فردی اصلح را برای خود برگزینند.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی بیرجند نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اظهار کرد: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

وی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

طباطبایی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای