Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@06:56:19 GMT

محسن حدادی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی شد

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۲۱۰

محسن حدادی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محسن حدادی را به عنوان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم «سیدعباس صالحی» خطاب«محسن حدادی» آمده است:

 

«نظر به تعهد و سوابق جنابعالی در حوزه رسانه و بنا به پیشنهاد معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به سمت مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتظار می رود ضمن بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت های موجود از طریق سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای بهینه قوانین، ضوابط و مقررات در حوزه تبلیغات و تعامل و هماهنگی با مراجع مرتبط و با تمهیدات لازم در جهت ساماندهی حوزه تبلیغات در کشور اقدام نمایید.

 

از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله و ماموریت های دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی خواستارم.»

 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما سردار سلیمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدعباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه: ۳۰ کودک در نتیجه قحطی شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه از شهادت ۳۰ کودک فلسطینی در پی قحطی و گرسنگی در این باریکه خبر داد.

این نهاد فلسطینی بیان کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی از آغاز حمله به نوار غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون نزدیک به ۳ هزار جنایت و کشتار را در این باریکه مرتکب شده است.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد که در نتیجه ۶ جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه «الجدید» منطقه النصیرات نوار غزه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۲۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز «اسماعیل الثوابته» مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد: ساختار بهداشتی در شمال غزه و شهر غزه کاملاً فروپاشیده است.

وی افزود: ما در اوضاع فاجعه بار واقعی در شمال غزه به سر می‌بریم.

الثوابته گفت: اشغالگران ۳۲ بیمارستان از مجموع ۳۵ بیمارستان نوار غزه را از کار انداخته‌اند.

اسماعیل الثوابته مدیر دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه بیان کرد: از جهانیان می‌خواهیم که بیمارستان‌های صحرایی به ویژه در شمال غزه دایر کنند.

وی افزود: کمکی به شمال غزه ارسال نشده است.

کد خبر 6077053

دیگر خبرها

  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه: ۳۰ کودک در نتیجه قحطی شهید شدند
  • کمکی به شمال غزه ارسال نشده است | از کار افتادن ۳۲ بیمارستان
  • سیستم بهداشتی غزه به کلی فروپاشیده است
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه
  • غزه: سیستم بهداشتی به کلی فروپاشیده است
  • کمکی به شمال غزه ارسال نشده است/ از کار افتادن ۳۲ بیمارستان