Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه امروز آرایش جنگی طور دیگری شده است و آرایش جدید جنگی ،جنگ نرم است، گفت: باید قواعد جنگ نرم را بیاموزیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ افتتاحیه نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج استان همدان صبح امروز با حضور مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)، مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و شرکت کنندگان در این رویداد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این مراسم با بیان اینکه امروز فضای مجازی ما در عرصه بزرگی وارد شده و نباید صحنه نبرد را به دشمن واگذار کنم، اظهار کرد: باید فن و اصول کار را فرا بگیریم و اثرگذار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه جهان آینده به دست صالحین خواهد افتاد و باید مقدمه را برای آن زمان فراهم کنیم، گفت: رهنمود و بیانات رهبر معظم انقلاب بار مسئولیت همه ما را سنگین می کند و از محتویات بیانات ایشان است که باید همه توان خود را بگذاریم تا قوی شویم.

سردار مجیدی بیان کرد: در جهان پر از نیرنگ، برای آزادی خواهی باید قوی باشیم و این مهم البته صرفا نه به معنای تقویت قوای نظامی است، بلکه باید در همه جوانب پای کار باشیم.

وی افزود: در گذشته زمانی که جنگ اتفاق می افتاد بلافاصله  گردان ها را آماده می کردیم اما امروز آرایش جنگی طور دیگری شده است و آرایش جدید جنگی ،جنگ نرم است که باید قواعد آن را بیاموزیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: اگر جنگ نرم را یاد بگیریم قطعا جنگ های کف خیابان کمتر می شود و اگر کار ما در فضای مجازی پر محتوا باشد، اثر گذار است.

وی با تأکید بر اینکه اگر بتوانیم فن و اصول کار در فضای مجازی را یاد بگیریم، می توانیم اثر گذار باشیم، تصریح کرد: امروز فضای مجازی مهمترین اهمیت را برای هر کشوری دارد.

سردار مجیدی ادامه داد: استان همدان همچنان که در جنگ های سخت و سخت ترین عملیات ها در تاریخ نقش بسزایی داشتند در این حوزه نیز وارد شده و تهدید را تبدیل به فرصت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که استعداد و توان فکری بالایی دارند باید وارد عرصه فضای مجازی شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در آستانه انتخابات هستیم و هدف ما حضور و مشارکت حداکثری است؛ فعالان فضای مجازی باید بتوانند هنرمندانه مردم را برای حضور در پای صندوق های رأی ترغیب کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان در این رویداد، اظهار کرد: بسیج پرچمدار حرکت انقلابی در فضای مجازی است.

حسین ربیعی با اشاره به برگزاری این رویداد بزرگ در سراسر کشور، گفت: این دوره از رقابت ها در بخش های کشوری پویانمایی از جمله انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت و موشن گرافیک و نرم افزار تلفن همراه و بازی تحت اندروید از امروز به مدت سه روز در حال برگزاری است.

وی در پایان بیان کرد: بخش های استانی این رویداد بزرگ شامل آیتم تصویری مشتمل بر کلیپ و نماهنگ و…، پوستر و عکس نوشت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد

بانک مرکزی ضمن تکذیب چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی، اعلام کرد: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی اسکناس ندارد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اظهار کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجدداً از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، عصر امروز (پنجشنبه) در فضای مجازی تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745898

دیگر خبرها

  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • «وعده صادق» گنبد آهنین پوشالی اسرائیل را درهم ریخت