Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@11:56:17 GMT

مذاکره، راهکار امروز ورزش کشور است

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۱۸۳۲۴

مذاکره، راهکار امروز ورزش کشور است

عضو سابق اجرایی کمیته ملی المپیک تنها راهکار از پیش رو برداشتن سنگ اندازی های استکبار با استناد به بیانیه ای اف سی را، مذاکره دانست و گفت: اگر این مذاکره صورت نگیرد، چنین رخدادی برای سایر ورزش ها نیز می افتد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مهدی کرباسیان در پاسخ به سوال برنامه "گفت وگوی سیاسی" ضمن ابراز خرسندی از حمایت مجموعه خبری و جناح های مختلف از تصمیم شتابزده و غلط ای اف سی اظهار کرد: «این خبر خوش نشان می دهد مسائل ملی که به آبروی کشور منتج می شود، مورد حمایت داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

عضو اسبق هیئت رئیسه فدراسیون جهانی بدمینتون ادامه داد: «بنده بعنوان کسی که سال ها تجربه جهانی و آسیایی دارم، بخوبی می دانم جریانات سیاسی در تصمیم گیری های اکثر فدراسیون ها نقشی ندارد.»

کرباسیان با بیان این مطلب افزود: «در حوزه ورزش کشور از ضعف کلان رنج می بریم. چطور در غرب آسیا در فوتبال حرف اول را می زنیم اما اثرگذاری لازم را نداریم و نمی توانیم در هیئت اجرایی مسابقات حضور داشته باشیم.»

وی با انتقاد از ضعف همه رشته ها در حوزه مدیریت اظهار کرد: «اگر همین امروز وزارت ورزش و کمیته المپیک شروع به ترمیم این وضعیت کنند، قوی تر عمل خواهیم کرد.»

کرباسیان با اشاره به بندهایی در بیانیه ای اف سی اظهار کرد: «کویت دوست ماست و بارها با مسئولان این کشور مذاکره انجام داده ایم. ضمنا رابطه کشور در حوزه دیپلماسی با کویت خوب است. لذا پیشنهاد می دهم مذاکره را بایستی شروع کرد و راهکاری برای این کار پیدا کنیم که اگر در این مورد موفق نشویم، شروع حرکتی در باقی ورزش ها پیش رو خواهد بود.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استکبار المپیک تصمیم گیری های کویت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۱۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فروش ۳ خودروی لوکس از امروز (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط

شرایط فروش ۳ خودروی فرداموتورز شامل مدل‌های سوبا M۴، اف ام سی T۵ و اف ام سی ۵۱۱ اعلام شد.

در ادامه لیست قیمت و شرایط فروش خودرو‌ها آورده شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های فرداموتورز مراجعه کنید.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • توجه به تعاونی‌ها و مبارزه با انحصارگرایی در مازندران؛ راهکار اجرایی شدن شعار سال
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • شروع فروش ۳ خودروی لوکس از امروز (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • راهکار‌های تخصصی برای مدیریت وزن
  • بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان